וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרז עורך את רשימת הקניות לקיץ הבא

נשיא ריאל מכין את התכניות לעונה הבאה כשהוא רוצה אחד מהשלושה - אגוארו, וייה או רוני, לפי סדר זה. גם וידיץ' על הכוונת

סביר להניח שפלורנטינו פרז מרוצה מאוד מפרויקט הגלאקטיקוס השני שלו, כי לפי כלי התקשורת בספרד הוא מתכוון להמשיך במלוא הקיטור גם בקיץ הבא, כפי שעשה בפעם הראשונה, אז כזכור, הביא גלאקטיקו אחד בכל קיץ (פיגו, זידאן, רונאלדו, בקהאם).

סרחיו אגוארו, דויד וייה או ווין רוני, לפי הסדר הזה, נמצאים על הכוונת של הנשיא המגלומן לקראת הקיץ של העונה הבאה. החלוץ ההולנדי רוד ואן ניסטלרוי מסיים את חוזהו, והוא כנראה לא יחודש, כשגם ראול כבר יהיה קרוב עוד ועוד לפרישה.

שמו של קון אגוארו הוא הראשון ברשימה. ריאל כבר לוטשת עיניים זמן מה לעברו של הארגנטינאי הצנום של היריבה העירונית, אתלטיקו מדריד, שצריכה מזומנים והרבה, וריאל מוכנה לשלם סכום של כ-60 מיליון יורו על קון.

אם האופציה של הארגנטינאי תיפול, הרי שמדריד תשוב ותנסה להנחית בסנטיאגו ברנבאו את חלוצה של ולנסיה, דויד וייה. כזכור, הבלאנקוס, כמו גם ברצלונה, ניסו להביא את השחקן בקיץ החולף, גם לאור מצבם הכלכלי של העטלפים, אבל שתיהן לא הצליחו להביאו. הבעיה היחידה לגביו היא שסעיף היציאה שלו עומד על 120 מיליון יורו.

החלופה השלישית של סגנית האלופה הוא החלוץ והלב של מנצ'סטר יונייטד העונה, רוני. שנה אחרי שהצליח להעביר את כריסטיאנו רונאלדו לשורות הקבוצה, ינסה פרז, במידה ולא ישיג את אחד מהשניים הראשונים, להביא את הג'ינג'י המוכשר.

אבל פרז לא חושב רק התקפה, כשמי שעוד נמצא בסל הקניות המפותח של הקבוצה הוא שחקן נוסף של השדים האדומים מאנגליה, הבלם נמניה וידיץ'. הסרבי רוצה לעזוב את אנגליה, וריאל תשמח להביא את הבלם, שנבחר לאחרונה לנבחרת העונה של פיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully