וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתכונן לחזרה לפרמיירליג

המיוחד הצהיר שוב על רצונו לחזור לאנגליה ורמז כי זה יקרה בסיום העונה: "אין סיכוי שאעזוב את אינטר לפני כן"

ז'וזה מוריניו הצהיר לא אחת בעבר על רצונו לחזור לאמן בפרמיירליג יום אחד. היום הזה, כך רמז "המיוחד" בראיון ל"סאן" קרוב מאוד. ככל הנראה, בתחילת העונה הבאה. מוריניו נצפה אמש (ראשון) ביציעי סטמפורד ברידג' שם עקב אחרי צ'לסי, יריבתה הבאה של אינטר בליגת האלופות, מקרטעת בניצחון 1:2 על פולהאם.

"אני רוצה לחזור (לפרמיירליג). אני לא אחד שמסתיר את הרגשות שלו. תמיד אמרתי אותו הדבר - אני אוהב את אנגליה, אני אוהב את אנגליה, אני אוהב את אנגליה", אמר הפורטוגלי והתייחס לשמועות הקושרות אותו לליברפול, מנצ'סטר סיטי ואפילו מנצ'סטר יונייטד: "זכיתי בשתי אליפויות בשלוש שנים ובכל שאר הגביעים. הצלחת מאוד וטבעי שמועדונים אחרים רוצים אותי".

מוריניו שלח רמז עבה לגבי תאריך החזרה המיועד: "זכיתי בשתי אליפויות עם פורטו, בשתיים עם צ'לסי ועכשיו אני רוצה לעשות את זה שתיים פלוס שתיים פלוס שתיים על ידי זכייה נוספת עם אינטר. זה יהיה מיוחד מאוד. אחזור לאנגליה יום אחד, אבל לא אעזוב קבוצה באמצע העונה. אין סיכוי שאעזוב את אינטר לפני סיום העונה".

אוהדי צ'לסי הריעו אמש לפורטוגלי ושרקו בוז לקרלו אנצ'לוטי לאחר עוד הופעה רעה. על פי "הסאן", אוהדי צ'לסי ישמחו לראות את המיוחד חוזר למשרת האימון בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully