וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן מתבגרים בכיף

עמרי כספי סיים עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, כולל שלשה אחת גדולה, והפעם סקרמנטו ניצחה משחק צמוד, 101:106 על דנבר

סקרמנטו ספגה לאחרונה שני הפסדים ביתיים כואבים מול שתיים מהקבוצות החזקות בליגה (הלייקרס וקליבלנד) בתום משחקים צמודים, אבל הלילה (שלישי) הקינגס הצליחו להשלים את המשימה, וניצחו את דנבר 101:106 בסיומו של עוד משחק צמוד. עמרי כספי פתח שוב בחמישייה של סקרמנטו (16:14), והשלים עוד ערב יפה בעבודה עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים.

כספי שיחק 35 דקות, קלע 4 מ-9 מהשדה (מתוכן 1 מ-3 מעבר לקשת, 2 מ-4 מהעונשין), הוסיף 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה אחת ושני איבודים, אבל בעיקר השחיל שלשה קריטית שהחזירה לקינגס את היתרון וקבעה 96:97. הפעם סקרמנטו היא זו שהתעלתה בדקות האחרונות ושמרה על קור רוח, ופול ווסטפאל יכול לחייך אחרי שראה את חניכיו שומרים על היתרון והפעם לא מאבדים אותו בחוסר ניסיון.

מי שסיים כקלע הבולט של סקרמנטו היה אנדרס נוצ'יוני, שקלע 21 מהספסל (כולל 4 מ-5 מהשלוש). הקינגס שיחקו ללא טייריק אוונס (שפצוע בקרסול ימני), ואחרי שהרוקי הנהדר זכה לביקורת על קבלת ההחלטות שלו בדקות האחרונות, הפעם בנו אודריך היה זה שניהל היטב את המשחק, עם 17 נקודות, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. דונטה גרין סיים עם17, ג'ייסון תומפסון תרם 15 ו-11 לקינגס, סרחיו רודריגז קלע 6 וחילק 6, ולמרות ערב קליעה קשה (2 מ-11 מהשדה) קלע את קליעות העונשין המכריעות שהבטיחו את הניצחון לסקרמנטו.

דנבר (12:20), ללא צ'ונסי בילאפס הפצוע, ראתה את כרמלו אנתוני מסיים עם 34 נקודות (15 מ-35 מהשדה, 8 ריבאונדים), ננה הוסיף 25 (8 מ-11 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אבל שיתפו שמונה שחקנים בלבד, פגעו רק ב-3 מ-12 מעבר לקשת וקלעו רק 20 מ-35 מהקו (57 אחוז).

נוצ'יוני: "לקבוצה הזאת יש אישיות"

"לקבוצה הזאת יש אישיות והיא משחקת עם ביטחון ואנרגיות", אמר נוצ'יוני בסיום. "הפסדנו שני משחקים קשים לקליבלנד וללייקרס, אבל עדיין באנו מוכנים למשחק הלילה". נוצ'יוני שקלע 1 מ-17 מהשדה הארבעת המשחקים האחרונים, התאושש וקלע 6 מ-7 ב-25 דקות: "עזר לי שקלעתי את הזריקה הראשונה. כשיש קשיים בקליעה והזריקה הראשונה נכנסת, זה נותן הרגשה טובה".

מאמן הקינגס פול ווסטפאל סימן את המפתח לניצחון: "אמרנו לדונטה גרין שאם כרמלו לא יגיע ל-40 יש לנו סיכוי", צחק המאמן. "דונטה לקח את האתגר והקשה על כרמלו. הוא לא נתן לו זריקות חופשיות והכריח אותו להרוויח את הנקודות, שזה המקסימום שאפשר לעשות עם סופרסטארים".

גם מאמן הנאגטס ג'ורג' קארל פרגן: "אנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל סקרמנטו משחקת ברמה גבוהה ואנחנו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully