וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירותרום של אוהדי חולון

28.12.2009 / 20:12

מאות הגיעו לערב ההתרמה למען הקבוצה, ראש העיר החליט לשפץ את השירותים באולם הפחים שיוכל לחזור לארח משחקים

איתי חסיד

צילום וידאו: אבי כהן
עריכת וידאו: עידן גוראל

הפועל חולון קיימה הערב (שני) ערב התרמה למען עתיד המועדון ב"מדיהטק" בעיר. ערב זה יצא לפועל לאחר שראשי הקבוצה הבינו כי במצב העניינים הנוכחי לא תוכל הקבוצה לפתוח את העונה הבאה, ותסיים בקושי את העונה הנוכחית, כשהיא אף עומדת בפני סכנה אמיתית לירידת לחזרה לליגה הלאומית בתום העונה. כל מי שנכח בערב ההתרמה קנה כרטיס בסך 1000 שקלים, תרומה לטובת המועדון, כשאת רוב הנוכחים גייסו אוהדי הקבוצה שעמלו רבות בשבועיים האחרונים לרתום אנשים למטרה זו.

לאירוע התייצבו כמה מאות אוהדים, ביניהם אנשי עסקים ושחקני עבר של הקבוצה. גם יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל והמנכ"ל עדלי מרכוס הגיעו, וכך גם ראש עיריית חולון מוטי ששון, שהודיע כי החליט לשפץ את השירותים באולם הפחים, וכתוצאה מכך תוכל חולון להמשיך לארח את משחקיה באולם. עם זאת נראה כי ששון לא מתכוון להגדיל את תמיכתו התקציבית בקבוצה.

המאמן עמיר עוזי אמר: "אני חושב שהאוהדים הם זכות הקיום של הקבוצה. הם מראים את זה לאורך כל הדרך. מה שקרה במועדון הזה בשנתיים האחרונות תחת עזרה של מיקי דורסמן, זה דבר מדהים, אבל לולא הקהל הזה זה לא היה מתרחש. חייב להיות עתיד להפועל חולון. לדעתי מועדון עם קהל כזה אין לו אח ורע בישראל, מלבד מכבי תל אביב, ולראייה הערב הנפלא הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully