וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: הפסד ראשון לתל אביב

הסייברס נוצחו במשחק מרתק על ידי הליונס מירושלים 32:26, הצמרת בוערת. ניצחון שני ברציפות למורדי יהודה, על ב"ש

המצב בצמרת ליגת התאקל בישראל הפך למעניין ביותר, כשלאחר המחזור האחרון כבר אין קבוצה בלתי מנוצחת בליגה ושלוש המובילות עם מאזן זהה של ארבעה ניצחונות והפסד בודד. במשחק הראשון של המחזור, ערב חג המולד, נפגשו בעיר הקודש המורדים מיהודה והנחיל השחור מבאר שבע. למרות העבודה הקשה שהשקיעו הבאר שבעים במחצית השנייה, לוח התוצאות הראה בסיום את הסיפור הרגיל – עוד הפסד כואב. הפעם למורדים, שניצחו 12:43 ועלו למאזן 2:3. כפי שמעידה התוצאה, רוב המשחק היה גארבג' טיים – המורדים הובילו בסיום המחצית הראשונה 0:30 ובמהלך המחצית השניה שיחקו רק עם שחקני הספסל. ג'ו מרטישיוס, הקוורטבק של המורדי,ם הוביל את המתקפה עם שני טאצ'דאונים והמחליף שלו, מרדכי ביסלי, זרק ל-72 יארדים ורץ ל-41 יארדים וטאצ'דאון משלו. לא רק שזו הפעם הראשונה שהמורדים משיגים שני ניצחונות רצופים, הם כרגע במרחק נגיעה משלושת המובילים.

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את המוליכה, תל אביב סייברס, וביג בלו ירושלים, והמשחק לא אכזב כשבסיומו ניצחו הירושלמים 26:32, והנחילו הפסד ראשון לתל אביבים. ביג בלו, ללא כמה שחקני מפתח, קיבלו תצוגת תכלית מהקוורטבק איתי אשכנזי והרסיברים עידן ירון ועמיחי ברגמן. בהגנה כיכבו אריה באומן וגני מידד והרסו לתל אביבים את העונה המושלמת. לאחר שהובילו 6:24 ברבע השלישי, הירושלמים כמעט הצליחו להפסיד את המשחק, כשחמודי קסאס תפס שלוש פעמים לטאצ'דאון במחצית השנייה, אבל משחק נטול טעיות של אשכנזי ותיקול מכריע של באומן ברבע האחרון הצילו לירושלמים את המשחק, והפכו את צמרת הליגה לקרב בין שלוש הגדולות.

במחזור הקרוב ייערך משחק אחד, כשפאפאגיו קינגס מירושלים (3:1) יארחו את דנסינג קאמל מודיעין פיונירס (3:1) באצטדיון "קראפט" בירושלים ביום חמישי, ערב ראש השנה האזרחית, בשעה 20.00.

הטבלה:

1. חיפה אנדרדוגס 1:4
2. ביג בלו ליונס ירושלים 1:4
3. תל אביב סייברס 1:4
4. מורדי יהודה 2:3
5. ירושלים קינגס 3:1
6. מודיעין פיונירס 3:1
7. הנחיל השחור באר שבע 6:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully