וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט האחרון לדעת?

המנג'ר הישראלי של פורטסמות טוען שהוא לא מכיר תכנית, לפיה עתידה למכור הקבוצה שחקנים מרכזיים כדי לאזן את התקציב

האם פורטסמות בדרך לרדת מנכסיה ואברהם גרנט לא יודע על כך? שמועות רבות באנגליה רוחשות וטוענות כי הקבוצה מעיר הנמל הדרומית עתידה למכור במהלך חלון ההעברות בקרוב בינואר מספר שחקני מפתח על מנת לאזן את התקציב השלילי שלה.

גרנט הודה כי מכירה של מספר שחקנים תקשה מאוד על המועדון, עם זאת אמר כי הוא לא שמע על תכנית כזו. "זה משהו שנכתב בתקשורת כרגע", אמר המנג'ר הישראלי. "אם הנהלת המועדון רוצה לעשות דבר כזה הם יידעו אותי, אבל היא יודעת שאנחנו צריכים דווקא להתחזק לקראת העתיד לבוא. אני לא חושב שמישהו חושב על מכירת שחקנים". השחקנים ששמם עלה כמועמדים לעזוב את פראטון פארק הם: נאדיר בלחאג', ג'ון אוטקה, יונס קאבול, קווין-פרינס בואטנג והשוער דייויד ג'יימס.

פומפי, שנוצחה ביום שבת האחרון במשחק תחתית קריטי באפטון פארק 2:0 על ידי ווסטהאם, שקועה עדיין עמוק בפרמיירליג. ביום רביעי היא תארח במסגרת משחקי חג המולד את ארסנל לעוד משחק חשוב. "אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים. לפעמים אנחנו יכולים להיות נחמדים מדי", אמר גרנט, שהבהיר כי קבוצתו תהיה חייבת להיות פיזית יותר אם ברצונה להשיג נקודות בבית. "אני מחבב את ארסן ונגר, אני אוהב את הדברים שהוא עושה. ארסנל קבוצה חזקה, אבל לכל קבוצה יש חולשה. אנחנו צריכים להתמקד בזה", הוסיף הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully