וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הגעת למשחק החוזר, קבל החזר

ההתאחדות השיגה הסדר בנוגע למשחק של עכו והפועל ת"א: מי שיגיע למשחק עם כרטיס יקבל חדש, מי שלא יגיע יקבל החזר

לעתים גם אוהדי הכדורגל זוכים להתחשבות. ההתאחדות לכדורגל יזמה ותיווכה הסדר עם הפועל עכו ומשרד הכרטיסים "הדרן", בנושא הכרטיסים למשחק החוזר בליגה בין הפועל עכו להפועל תל אביב (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1).

לפי ההסדר, אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק המקורי (שהיה אמור להיערך ב-12 לחודש דצמבר ובוטל כיוון שהמגרש בנצרת עילית הוצף), ויגיעו למשחק החוזר, יוכלו להחליף את הכרטיס הישן (המקורי) בכרטיס חדש המיועד למשחק החוזר, בקופות האצטדיון.

אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק המקורי ולא יגיעו למשחק החוזר, יוכלו לגשת החל מיום ראשון (3 בינואר 2010) למשרד הכרטיסים "הדרן", ולקבל זיכוי עבור מחיר הכרטיס. כמו כן, אוהדים שקנו כרטיסי חייל/נוער/ילד במחיר של 50 שקלים (בניגוד להוראות התקנון), יגיעו לקופות האצטדיון ויקבלו זיכוי על סך של 15 שקלים.

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, עו"ד אורי שילה, אמר: "בהתאחדות לכדורגל אנו רואים את האוהדים כלקוחות, ולא לקוחות חד פעמיים, אלא כאלו שיישארו לקוחות מתמידים ונאמנים. מסיבה זו בדיוק ערכנו את השיחות בין הגורמים השונים כדי להגיע להסדר הזה. רוב הקבוצות כבר מבינות שהשירות לאוהד הוא חלק משמעותי בניהול ושיווק המשחק, ואנו מקווים כי השירות ימשיך וישתפר עם הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully