וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופציית מקרייב מתחזקת במכבי תל אביב

28.12.2009 / 12:22

עקב הקושי להחתים חלוץ ישראלי. בימים הקרובים תציע תמורת חלוץ אשדוד סכום כספי ושחקנים. בוזגלו שותף במשחק אימון

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במכבי תל אביב ממשיכים במאמצים להחתמת חלוץ בחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר. לראשי הקבוצה ברור שיהיה קשה להחתים את אחד מהחלוצים הישראלים שהיו על הפרק בשבועות האחרונים, ובצוות המקצועי יעברו ככל הנראה לאופציית החלוץ הזר, בכפוף, כמובן, לשחרורו של הקשר אנדריי קומאץ', שחרור שיאפשר החתמת זר נוסף בקבוצה. אחד השמות שנמצאים על הפרק בימים האחרונים הוא חלוץ מ.ס אשדוד דימיטאר מקרייב, אותו ניסה להביא המנג'ר אבי נמני עוד בעונה שעברה.

בתקופה האחרונה לא מוצא מקרייב את מקומו במדי אשדוד. במשחק האחרון נגד הפועל פתח תקוה הוא אף לא פתח בהרכב, וכשהתבקש לעלות כמחליף, סירב בטענה שאינו חש בטוב. מקרייב רוצה כבר זמן מה לעזוב את אשדוד, והביע בפני מקורביו את רצונו ללבוש צהוב. בימים הקרובים צפויים ראשי מכבי תל אביב לשוחח עם ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד, ולדון בהעברתו האפשרית של מקרייב לקבוצה, כשעל הפרק מתוכננת עסקת חליפין במסגרתה תקבל אשדוד בנוסף לסכום הכספי גם שחקנים.

בתוך כך, החלוץ הזמבי של מכבי תל אביב, עמנואל מאיוקה, המריא אמש (ראשון) למחנה האימון של נבחרת זמביה, המתכוננת לאליפות אפריקה הקרובה. מאיוקה צפוי להיעדר כשלושה שבועות מסגל הקבוצה, דבר שגורם לצוות המקצועי לזרז עוד יותר את המאמצים להבאת חלוץ נוסף לקבוצה.

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שני) משחק אימון נגד הפועל פתח תקוה, כשמטרת המשחק היתה לתת דקות לקשר מאור בוזגלו, שהחלים מפציעה בברך. בוזגלו פתח בהרכב ושותף במשך 45 הדקות הראשונות לפני שהוחלף במחצית. כל שחקני ההרכב הראשון של מכבי תל אביב קיבלו מנוחה, ולא נטלו חלק במשחק. בהתמודדות ניצחה הפועל פתח תקוה 0:1, משער של לורן מרלן, החלוץ הצרפתי שנבחן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully