וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואננוטה עדיין לא קיבל את הבשורה הקשה באמת

שחקן ריבר פלייט, שמתאושש מהפציעה בתאונת הדרכים, לא יודע עדיין ששלושה מחבריו הטובים, שהובאו למנוחות, נהרגו

קשר/חלוץ ריבר פלייט דייגו בואננוטה, שניצל ממוות בתאונת דרכים לפני מספר ימים, מתאושש אט אט מפציעתו הקשה. חברו לקבוצה, מתיאס אבלייראס, הביע את שמחתו וסיפר כי בביקורו את בואננוטה בבית החולים הוא תקשר איתו. "הוא אמר שהוא מרגיש טוב", אמר אבלייראס, "ושהוא רוצה כבר לעזוב את בית החולים. אני מקווה שהכול יסתדר לו בצורה טובה".

"מצבו של בואננוטה יציב", אמר ראש הצוות הרפואי של ריבר הוראסיו קבאז'יירי, "וישנם הרבה פקטורים שגורמים לנו להיות אופטימיים. הסיכון הגבוה ביותר הוא ב-72 השעות הראשונות לאחר התאונה".

כזכור, כוכב המיז'ונריוס שנהג ברכב מסוג פיג'ו 307, איבד שליטה על הרכב אך הוא ניצל ממוות כנראה הודות לכך שחגר חגורת בטיחות, בעוד שלושה מחבריו (חרארדו סונה, אלכסיס פולקרי ועמנואל מלו) קיפחו את חייהם בתאונה, למרות שחולצו מהרכב בעודם בחיים. שלושת חבריו של בואננוטה הובאו לקבורה היום, כאשר השחקן, ששרד את התאונה כשהוא בהכרה וסבל ממספר עצמות שבורות אושפז בבית החולים בסנטה פה. ממה שידוע, עקב מצבו של בואננוטה, עדיין לא סופר לו ששלושה מחבריו הטובים, שכבר הובאו למנוחות, נהרגו.

למרות שלא נשקפה סכנה לחייו, הוא נשאר בהשגחה בטיפול נמרץ כאשר הועבר לאחר מכן לבית חולים בבואנוס איירס. מי שעוד ביקר את בואננוטה בבית החולים הוא נשיא הקבוצה החדש ומאמנה בעבר, דניאל פסארלה. הפציעה הקשה תשבית את בואננוטה לתקופה ארוכה של כשבעה חודשים, מה שאומר שהוא יפסיד את כל טורניר קלאוסורה 2009. בבואננוטה התעניינו מספר קבוצות, ביניהן אתלטיקו מדריד, אלא שהוא יתרכז כעת, מן הסתם, בהחלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully