וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ של ויני דל נגרו מתקרב

רשת ESPN מדווחת כי שיקגו תודיע על פיטורי המאמן המאכזב לכשתמצא מחליף. דייויס: "רגיל לקחת ולקלוע זריקות כאלה"

פיטוריו של מאמן שיקגו, ויני דל נגרו, נמצאים באוויר כבר מספר שבועות. ככה זה כשקבוצה שהיתה אמורה למנף את הצלחת העונה הקודמת למקום קבוע בצמרת המזרח, סוגרת שליש עונה במקום השלישי בבית המרכזי (והשמיני במזרח), עם 11 נצחונות ו-17 הפסדים. מה-19 בנובמבר ועד ה-22 בדצמבר הפסידו הבולס 13 פעמים לצד חמישה נצחונות, מה שקירב את הנהלת הקבוצה צעד נוסף אל עבר שינוי משמעותי בצוות המקצועי, והבוקר (שני), נראה שהשינוי הזה קרוב מתמיד.

רשת ESPN מדווחת היום כי שיקגו למעשה קיבלה החלטה לפטר את דל נגרו, והדבר היחיד שמונע את הצעד הוא חילוקי הדעות בהנהלת המועדון לגבי זהותו של המאמן המחליף. על פי הדיווחים שיקגו לא תרצה לקדם את אחד מעוזריה - ברני ביקרסטאף או פיט מאיירס - למשרת המאמן הראשי, ותעדיף במקום זאת לחפש אופציה בכירה יותר בשוק המאמנים החופשיים, שכולל בין היתר את ביירון סקוט, אייברי ג'ונסון, לורנס פרנק ואחרים.

ESPN אף טוענת שבכירים במועדון פנו לג'ון פקסון, שחקן העבר וחבר בהנהלה, עם הצעה לקחת את מושכות הקבוצה, אלא שרכז העבר סירב. הצעה נוספת הוגשה לדאג קולינס, שהיה מועמד לקבוצה לפני שנתיים (ולפני שויני דל נגרו מונה), אך גם קולינס סירב. בימים הקרובים צפויה הקבוצה לקבל החלטה, כאשר התזמון לא מפתיע: ב-24 בדצמבר 2001 פיטרו הבולס את טים פלויד, וב-24 בדצמבר 2007 הלך גם סקוט סקיילס הביתה. דל נגרו אמנם צלח את חג המולד, אך ימיו בשיקגו בהחלט נראים ספורים.

בארון דייויס לא מופתע

ספק אנשים רבים חשבו שבמצב של 90:90, כשרג'ון רונדו על קו העונשין עם שתי שניות לסיום, המנצחת בין בוסטון והקליפרס תגיע מלוס אנג'לס. אלא שהרכז הצעיר של הסלטיקס החטיא את שתי הזריקות, הקליפרס לקחו טיים אאוט, ובשניה האחרונה ראו את בארון דייויס תופר זריקה גדולה שנשקה לרשת, ונכנסה. 90:92 לקליפרס בסיום, שמשיגים את נצחונם ה-13 העונה, ושוברים רצף הפסדים בן שלושה משחקים.

"אני רגיל לקחת את הזריקות האלה ולקלוע אותן", הצטנע דייויס בסיום. "כבר הייתי במצבים האלה. לפני כל פעם שאני מקבל את הכדור, אני מרגיש שאני יכול לקלוע". מאמן הקליפרס, מייק דאנליבי, פרגן לכוכבו: "הוא אמר לי, 'המאמן, סדר לי את התרגיל ואקלע'. הוא אמר לנו לתת לו את הכדור, וזה השתלם".

בינתיים, קיבלה הקבוצה חדשות טובות נוספות, כשלפני המשחק השתתף באימון הקליעות לא אחר מבלייק גריפין, הבחירה הראשונה בדראפט האחרון ועתיד המועדון, שנפצע ערב העונה ולא שיחק עדיין. "זה מרגיש טוב. זה עוזר לי להיות לצד הקבוצה, להיות חלק ממנה, להיות מעורב", אמר הפורוורד המצוין, שעבר בדיקות בברכו בתחילת השבוע, וכרגע נדמה שהוא על המסלול הנכון לחזרה למגרשים. "ניקח את זה שבוע אחרי שבוע", הוסיף גריפין, שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ב-NBA לקראת סוף חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully