וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעוניינת להתחזק בקשר זר נוסף

28.12.2009 / 7:33

אחרי ה-1:2 על נתניה הזהובים רוצים קשר, ובתנאי שיחזק משמעותית את הקבוצה. נציגי גנק התלהבו מצעירי וגואטה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הניצחון 1:2 על מכבי נתניה, אמש (ראשון) בבלומפילד, פתח כנראה את התיאבון לראשי בני יהודה וכעת מסתמן שהקבוצה תנסה להתחזק בקשר זר נוסף, לקראת חלון ההעברות הקרוב שייפתח בחודש ינואר. בשלב זה אין עדיין שמות ספציפיים על הפרק, וגורם בכיר בקבוצה אמר לוואלה! ספורט שהמטרה היא להתחזק רק בקשר שישדרג באופן משמעותי את יכולתה של הקבוצה, ובתנאי שיימצא אחד כזה בשוק השחקנים, בשבועות הקרובים.

מורי: "עלינו הרבה יותר מוטרפים"

"היה לנו חשוב מאוד לחזור למסלול הנצחונות", אמר בלם הקבוצה דין מורי ל"וואלה ספורט". "החלטנו לשנות גישה במשחק, עלינו הרבה יותר מוטרפים, עם המון תשוקה, זה הלך קשה וצריך להגיד את האמת, אנחנו עדיין לא בכושר הרגיל שלנו, במיוחד לא בהגנה אבל אנחנו שמחים מאוד עם שלוש הנקודות", הוסיף הבלם.

מורי התייחס לעובדה שהזהובים הצליחו לחזור מפיגור, אבל מצד שני זה השבוע השני ברציפות שהם סופגים שער בדקות הראשונות: "זה בהחלט מראה על המון אופי, וזה בגלל שבאמת שינינו גישה כלפי המשחק, ידענו שאת התפוקה שלנו נעשה, וקודם כל נילחם אם זה יילך או לא יילך, זה כבר לא בידיים שלנו. משחק ההגנה שלנו וגם שלי כמובן, לא היה משחק מי יודע מה, אבל ההתקפה כיפרה עלינו ואנחנו שמחים על זה. להתחיל בפיגור זה לא משהו שאנחנו רוצים וזה מן גורל, נצטרך לשפר גם את זה ונקווה שבמשחקים הבאים זה לא יקרה". מורי נשאל לגבי צמד האסים בחוד ההתקפה, פדרו גלבאן ואלירן עטר ואמר: "זה כיף גדול שהם בקבוצה, אבל אני חושב שכולם היו טובים, גם משה ביטון ועומרי אפק ואחרים, ואני מקווה שנמשיך ככה."

בצוות המקצועי אהבו מאוד את הנחישות וההקרבה שהפגינו השחקנים במהלך משחק הנצחון נגד נתניה כאשר הקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ' קיבל את מרבית המחמאות מהמאמן גיא לוזון, בעיקר על הסגירה הטובה והניידות שגילה בקישור האחורי. כובש הצמד פדרו גלבאן וכן החלוץ אלירן עטר, שבישול אקרובטי שלו עם העקב הביא לשערו הראשון של גלבאן, קצרו גם הם שבחים מלוזון: "בשביל זה הם מקבלים משכורת, והיום הם זכו לשכר כי הם עבדו מאוד קשה. כשעובדים קשה, יש תמורה לאגרה".

נציגי גנק הבלגית, שהגיעו למשחק על מנת לצפות בלירוי צעירי מבני יהודה ושניר גואטה ממכבי נתניה התרשמו מאוד מהשניים ואמרו לסוכנם דודו דהאן כי "הם השניים שהכי הרשימו על המגרש". הבלגים לא הצהירו בינתיים על כוונותיהם לגבי השניים ורק בימים הקרובים יחליטו האם לנסות לרכוש אחד מהם או את שניהם כבר בינואר, או האם להכניסם לרשימת השחקנים שתחת מעקב המועדון לקראת העונה הבאה. צעירי, שעדיין משרת בצה"ל, בוחן בימים אלה אפשרות להגיש בקשה לשלטונות צה"ל לשחרור מוקדם בכדי לאפשר לו לצאת לאירופה. אם הבלגים יודיעו בימים הקרובים לדהאן כי הם מעוניינים בקשר בני יהודה, צעירי צפוי לפתוח באופן מיידי בהליכים, בהם נקטו גם איתי שכטר, אלמוג כהן ורמי גרשון. ביום רביעי תשחק הקבוצה נגד הפועל רעננה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, במשחק שייערך באצטדיון "לויטה" בכפר סבא.

מהיום תחל מכירת מנויים בעלות של 300 שקל למשחקי הסיבוב השני והפלייאוף, לשערים 8 ו-13. המכירה תתקיים במשרדי "לאן" ובקיוסק "כתום" שצמוד למגרש בשכונת התקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully