וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני הוא ווינר מלידה"

אלכס פרגוסון החמיא לחלוץ, שהתאושש מטעות וניצח את האל. פברגאס בספק לפורטסמות. ונגר: "פעלתי נכון ששיתפתי אותו"

משחקי יום ראשון באנגליה הפכו את צמרת הפרמיירליג לצפופה ומותחת. אחרי איבוד הנקודות של צ'לסי בשבת (0:0 בבירמינגהאם), מנצ'סטר יונייטד וארסנל ניצחו והתקרבו למרחק שתי נקודות וארבע נקודות, בהתאמה, כשלתותחנים משחק חסר לעומת הבלוז.

השדים האדומים חזרו מה-KC סטדיום של האל עם 1:3. ווין רוני היה האיש של המשחק. הוא כבש את הראשון, טעה וגרם לשער השוויון, אך בישל פעמיים בדרך לניצחון. "השוויון שלהם הגיע מטעות שלי ולמזלי, ניצחנו, אחרת המנג'ר לא היה מרוצה. זו לא הייתה הרגשה נעימה, לא רציתי לאכזב את החברים", אמר רוני בסיום.

החלוץ סחט ים של מחמאות ממאמנו אלכס פרגוסון: "הוא היה איום על הגנת האל כל הערב. אהבתי את ההסתננויות מאחורי קו ההגנה. הוא עשה טעות בהחזרת הכדור, אבל זה היה רגע רע אחד במשחק טוב מאוד. לרוני יש תשוקה מולדת והוא לא מאבד אותה. הוא ווינר מלידה, תמיד הייתה לו גישה נהדרת ונחישות להצליח. כשהוא עושה טעות, זה משפיע עליו יותר מעל כל אחד אחר, אבל הוא תיקן והכל בסדר".

רוני התייחס לצמרת הצפופה ואמר: "הליגה מטורפת והרבה קבוצות מאבדות נקודות, מה שהופך את הטבלה לצפופה. אני מקווה שנהיה המשכיים יותר בחלק השני של העונה ונשיג שוב את התואר. המשחק הערב היה גדול ופתוח. האל שלחה הרבה שחקנים קדימה והשאירה לנו שטחים להתקפות מתפרצות".

ונגר: "עברו הימים בהם ניצחנו בקלות"

באמירייטס, ארסנל התקשתה מול אסטון וילה עד הדקה ה-57. אז עלה למגרש ססק פברגאס, שסבל מפציעה. הספרדי כבש פעמיים ונכנע לכאבים כשירד לאחר 27 דקות. התותחנים חזרו למירוץ האליפות עם ניצחון גדול של 0:3. רק לפני מספר שבועות, אחרי התבוסה לצ'לסי, התותחנים היו רחוקים 11 נקודות מהבלוז. עכשיו, הפער עומד על ארבע ומשחק חסר.

הבשורות הרעות עבור ארסן ונגר הגיעו מפברגאס. הקשר יעבור בדיקה כשלא ברור כמה זמן ייאלץ להיעדר. בכל מקרה, נראה שהשחקן יחמיץ את המשחק הקרוב בפראטון פארק של פורטסמות ברביעי. "האם זה היה הימור? אי אפשר לדעת. אם הייתם מוכיחים לי שהיינו מנצחים גם בלעדיו, הייתי מודה בטעות. אני מרגיש שפעלתי נכון. פברגאס הוסיף יצירתיות למשחק שלנו שהרגשתי שהיינו צריכים. בסופו של יום, הייתי עושה זאת שוב", קבע ונגר.

גם המנג'ר הצרפתי יודע שהשנה הכל אפשרי בפרמיירליג: "כשמסתכלים על המקום בו היינו לפני מספר שבועות, צריך לתת קרדיט לקבוצה שלא ויתרה למרות שכולם הספידו אותנו. אחרי ההפסד לצ'לסי, אמרתי שהם יאבדו נקודות לאור מה שראיתי. עכשיו הליגה פתוחה ומעניינת. אנחנו נוסעים לפורטסמות ברביעי וזה יהיה משחק קשה. העונה כל קבוצה יכול להשיג תוצאה וזה השינוי. עברו הימים שבהם לקחנו שלוש נקודות בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully