וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "בשלב מסוים הביטחון ירד והייתה פאניקה"

מאמן ירושלים התאכזב מההדחה המוקדמת מגביע המדינה: "היו זריקות אנוכיות". ברנר ונתניה חגגו: "הניצחון נותן תיאבון"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לב שמינית גמר גביע המדינה סיפק לנו הערב (ראשון) עוד שני משחקים דרמטיים, כשבמוקד הפתיעה ברק נתניה את הפועל ירושלים במלחה עם ניצחון 76:77 שהותיר את הקהל הירושלמי המום.

במשחק השני קיוותה מכבי ראשון לציון להמשיך במגמת ההתאוששות בנהריה, אבל המקומיים היו אלה שפתחו דף חדש אחרי תקופה קשה עם ניצחון ביתי 83:85, ששלח אותם לרבע הגמר יחד עם בני השרון, עירוני אשקלון, הפועל גלבוע/גליל עליון והפועל עפולה, שיצטרפו מחר בהגרלת המשחקים לאלופה מכבי תל אביב ומחזיקת הגביע הפועל חולון שעלו אוטומטית.

גודס: "נתניה באו בלי לחץ"

“זה מאוד מאכזב", אמר גיא גודס לאחר ההפסד. "נתניה באו בלי לחץ, הם שיחקו את המשחק שלהם ואנחנו נגררנו. שיחקנו לא מרוכז ולא הלכנו מספיק לקו, לקחנו זריקות מהירות מדי שהוציאו אותנו מהקצב, ועשינו טעויות שהחזירו אותם למשחק. היו זריקות אנוכיות וזריקות קשות ובהתקפה היינו נוראיים. בשלב מסוים הביטחון ירד והיתה פאניקה, אבל עכשיו צריך כמו גברים להמשיך קדימה".

שמוליק ברנר, שנשלח על ידי גודס לקו בעבירה מכוונת 8.6 שניות לסיום כשירושלים הוליכה בנקודה וקבר בקור רוח את שתי זריקות העונשין שניצחו את המשחק, אמר: “היה כף לקלוע את הקליעות. פשוט נהניתי מהמשחק, כולם היו ממוקדים במטרה. גם כשהם רצו הרגשנו ביחד, הלכתי לעונשין עם חיוך. כי אני שחקן שלא אכפת לו להקריב. יש תפיסות מוטעות לגבי, אבל לא איכפת לי. הניצחון נותן תיאבון, היינו צריכים אותו בשביל לעלות מדרגה בתור קבוצה. מעניין את מי נקבל בשלב הבא".

דנילו פינוק, שכיכב עם 17 נקודות כולל השלשה החשובה במשחק 17 שניות לסיום, סיים את דרכו בקבוצה אחרי שההנהלה איפשרה לו לחזור למולדתו לשהות לצד בנו החולה, ואמר בהתרגשות בסיום: “הקבוצה התייחסה אליי כמו משפחה מהיום הראשון, אז לא רציתי לאכזב אותם. לקחתי זריקה גדולה מול קבוצה גדולה ואני מאושר. זה סוף הסיפור והוא סוף נפלא, ניצחון כזה מול ירושלים זה מדהים. אם מישהו היה צריך לכתוב את הסוף הזה הוא לא היה מצליח, הלוואי שאוכל לחזור לנתניה, זה משהו שאני ממש חושב עליו".

גריר: "אנחנו עוד יכולים להגיע לפלייאוף העליון"

גם בעין שרה חגגו הפתעה לא קטנה, כשנהריה התגברה על פתיחה לא טובה ורצה נהדר ברבע הרביעי כדי לנצח את ראשון לציון, הודות למשחק גדול של למאר גריר שצלף 26 נקודות.

"זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו", אמר גריר בסיום. "גם כי זה משחק גביע, אבל בעיקר כי זה קוטע את רצף ההפסדים שאנחנו סוחבים בתקופה האחרונה. כדי להמשיך ולצאת מהמצב שלנו אנחנו חייבים לעבוד קשה, ואם נעשה את זה נוכל להמשיך לנצח, וזה לא מופרך להגיד שאנחנו עוד יכולים להגיע לפלייאוף העליון".

המאמן המנוצח, אפי בירנבוים, אמר לאחר ההפסד: "לכל משחק יש את החיות שלו, הם רצו עלינו וזה כל מה שעשה את המשחק. אחרי שהרחיקו את ג'ינו הם היו יותר אגרסיביים, ורצו יותר. זה מה שניצח להם את המשחק. מה שאמרתי לשחקנים שלי אחרי המשחק נשאר בתוך חדר ההלבשה".

מחר תסתיים האופצייה של הקבוצה לשחרר את רוד גריזארד, ובקבוצה צפויים להשאיר את השחקן שקלע הערב 28 נקודות, ובמקביל לחפש גארד זר נוסף לחזק את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully