וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קלאסיקו במעמד צד אחד

המוליכה ברצלונה מחצה את ריאל במדריד, 57:79. אליהו לא שותף בניצחון ויטוריה, 7 נק' לבורשטיין בהפסד פואנלברדה

הליגה הספרדית בכדורסל התמרק לקראת הקלאסיקו בין ריאל מדריד השנייה לברצלונה הראשונה הערב (ראשון), ובסופו של דבר קיבלה משחק במעמד צד אחד. המשחק הגדול של ספרד נצבע מהרגע הראשון בצבעי הבלאוגרנה, וברצלונה שייטה לניצחון קל 57:79 במגרשה של יריבתה המושבעת.

ריאל מדריד התקשתה להיכנס למשחק ופיגרה 21:14 בתום הרבע הראשון. ההגנה הקטלאנית עשתה עבודה גדולה ברבע השני, עצרה את ריאל על 11 בלבד ושלטה באופן מוחלט מתחת לסלים (22:35 במשחק כולו). הפער הלך וגדל ככל שנקפו דקות המשחק, וברבע האחרון כל שנותר למארחים הוא למזער נזקים ולעצור על 22 הפרש. ריקי רוביו הצעיר והמוכשר נתן הצגה עם 18 נקודות ושישה אסיסטים מול הקבוצה שנלחמה על החתמתו במהלך הקיץ. פראן ואסקז (16) וחואן קרלוס נבארו (10) סייעו לו. את ריאל הוביל דריוש לברינוביץ' עם 19, בעוד ולדימיר דאסיץ' תרם 11 משלו.

עוד לפני כן רצתה קאחה ויטוריה השלישית להלחיץ את השתיים בעזרת ניצחון ביתי על קחאסול, ונצמדה לריאל עם 66:73. המאמן דושקו איבאנוביץ' לא שיתף כלל את ליאור אליהו, וקיבל תרומה משמעותית ממירזה טלטוביץ' שצלף חמש שלשות, כולל אחת בדקת הסיום, בדרך ל-26 נקודות. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך בסופו של דבר ההגנה של המארחים עשתה את העבודה וכן התרומה המאוזנת מאחורי טלטוביץ'. טיאגו ספליטר תרם 11 ופאו ריבאס וסטנקו באראץ' קלעו 10 כל אחד עבור ויטוריה, בעוד ארל קאלווי היה הבולט בקחאסול עם 16 נקודות.

פואנלברדה, קבוצתו של טל בורשטיין, נוצחה בביתה 83:76 בידי גרנאדה. הישראלי קלע שבע נקודות ב-21 דקות, אבל החטיא את כל ארבע הזריקות שלו מחוץ לקשת. ניקולוז צקיטישווילי הגאורגי הוביל את פואנלברדה עם 18 נקודות ואסטבן באטיסטה תרם 14, אבל זה לא הספיק מול 23 של ג'ו אינגליש ו-19 של ג'ימי האנטר בגראנדה.

במשחק מוקדם ניצחה חובנטוד בדאלונה את אוניקאחה במלאגה, 76:78. הקטלאנים נהנו מיום גדול של קליי טאקר, שצלף 33 נקודות (8 מ-11 לשלוש) וקלע גם את סל הניצחון כשנותרו שש שניות לסיום. טקואן דין הוביל את מלאגה עם 20 נקודות.

עדכון ראשון: 20:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully