וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

אחרי ההפסדים לגדולות, חזרה בני יהודה לנצח מול מכבי נתניה. צמד של גלבאן קבע 1:2 והפך שער יתרון מוקדם של גזל

בני יהודה ומכבי נתניה, שתי קבוצות שמחפשות צמרת ועברו תהליך הפוך לחלוטין מתחילת העונה, סגרו את הסיבוב הראשון כשידם של הזהובים על העליונה לאחר ניצחון מוצדק 1:2. הזהובים שלטו ברוב דקות המשחק, החזיקו בכדור והפגינו דומיננטיות מוחלטת במרכז המגרש ונהנו גם מטעויות של דניאל ליפשיץ חסר הביטחון. הזהובים, שפתחו נפלא את העונה וכשלו מול הגדולות, הפגינו שוב עליונות מול קבוצת מרכז טבלה והוכיחו כי הם ראויים למקום הרביעי. מכבי נתניה, שפתחה את העונה בצורה נוראית, ספגה הפסד ראשון לאחר ארבעה ניצחונות רצופים.

קשר בני יהודה פדרו גלבאן חוגג שער. יותם רונן
עשה צדק. גלבאן/יותם רונן

הפתיחה של נתניה הייתה מהממת. רביד גזל עשה צחוק מדין מורי בדרך לשער מהיר כבר לאחר ארבע דקות. אוקוצ'ה היה חייב לעשות את השני לאחר ארבע דקות, אך החמיץ בשלומיאליות. משם, התנועה הייתה בעיקר בכיוון השער של ליפשיץ. הזהובים לחצו במרכז המגרש, חילצו כדורים בקלות והניעו מצוין את הכדור. לירוי צעירי וסיניסה ליניץ' ניווטו את המשחק מצוין והשוויון הגיע בדקה ה-17. צעירי שלח כדור ארוך, ליפשיץ טעה ואלירן עטר בישל נפלא עם העקב לפדרו גלבאן. בעונה שעברה, עטר כבש במספרת בלתי נשכחת מול נתניה. הערב, (ראשון) עטר רשם בישול יפהפה.

בני יהודה המשיכה ללחוץ, אבל שניר גואטה, הטוב בשחקני נתניה, היה הקרוב ביותר לכיבוש עם החמצה גדולה במחצית הראשונה. הקצב המצוין ירד במחצית השנייה. נתניה עסקה במגננה ובני יהודה שלטה, אך מיעטה לסכן את השער. ליפשיץ הפגין אינסטינקטים טובים, אבל כשל ביציאות ובכדורי הגובה. כשנראה שהקבוצות יחלקו את הנקודות, כדור קרן של המארחים הגיע למהראן ראדי, שבישל את שער הניצחון של גלבאן תשע דקות לפני הסיום. גואטה הספיק להחמיץ שוב לפני השריקה, אבל המציאות היא שבני יהודה הייתה ראויה לניצחון.

הקבוצה של ראובן עטר אולי נענשה על משחק פסיבי ברוב דקות המשחק, אבל למרות ההפסד היא שוב הוכיחה כי מקומה במרכז הטבלה. היהלומים ייאבקו בסיבוב השני על הכרטיס לפלייאוף העליון. בני יהודה ראויה להיות שם.

מהלך המשחק

דקה 1: ימפולסקי הקשית מימין ומצא את מעבי בצד השמאלי של הרחבה, הקשר בעט מזווית קשה ואיינוגבה הדף לקרן.

דקה 4: גול! סבן שלח כדור לגזל, שהתחמק בצורה נפלאה ממורי, חדר לרחבה, הטעה גם את גארידו ובעט פנימה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 8: גואטה הגביה קרן מימין, פרנסמן נגח פעם אחת והכדור הגיע אל אוקוצ'ה שמשני מטרים בעט בדשא ואפשר להגנת הזהובים להרחיק.

דקה 11: גזל ניסה להרחיק כדור מתוך הרחבה, אך בעט לשערו הוא. ליפשיץ התעופף והציל מהחיבורים.

דקה 17: גול! צעירי שלח את עטר בכדור עומק מצוין, ליפשיץ יצא רע והחלוץ השאיר בעקב לגלבאן שבנגיעה רכה שלח את הכדור פנימה לרשת החשופה. 1:1.

דקה 33: גלבאן חילץ כדור סמוך לרחבת נתניה והוריד לביטון שירה מפינת הרחבה וסחט הדיפה מליפשיץ.

דקה 37: החמצה גדולה של נתניה. אוקוצ'ה השאיר לגואטה שעמד לבד על נקודת הפנדל, ובעט מעל השער.

דקה 43: עטר השאיר את ביטון במצב כיבוש נוח, אבל החלוץ התמהמה ובעט לחוץ.

דקה 64: אפק השאיר לגלבאן שבעט כדור חלש מ-16 מטרים, ליפשיץ זינק והדף לקרן.

דקה 76: ביטון קיבל מסירה קצרה מגלבאן, עבר את דני וירה פצצה מ-18 מטרים שליפשיץ התעופף והצליח לעצור.

דקה 77: מסיקה נתן קטנה לגואטה שחיפש את השער מ-20 מטרים, אך פספס במעט את הקורה.

דקה 81: גול! קרן של בני יהודה יצרה מהומה ברחבת נתניה. הגנת האורחים הרחיקה רע, ראדי המחליף העביר רוחב מימין ומצא את גלבאן פנוי לכבוש מקרוב. 1:2 לבני יהודה.

דקה 90: מעבי הכניס כדור עומק מדוד לגואטה שנותר לבדו מול איינוגבה, אבל בעט מעל השער.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי (מהראן ראדי, 80), עמרי אפק (אסי בלדוט, 70), פדרו גלבאן, משה ביטון (איציק עזוז, 85), אלירן עטר.

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, יגאל אנטבי (נפצע - ריף מסיקה, 53), אלמוג כהן, רביד גזל (פיראס מוגרבי, 84), שניר גואטה, טל מעבי, דלה ימפולסקי, אובודו אוקוצ'ה (אחמד סבע, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully