וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית שמונה שוב בעטה בדלי

השנייה בטבלה נפרדה ב-0:0 מאכזב מבית"ר שמשון, ובת ים סיימה סיבוב כמוליכה. 3:3 דרמטי בין הפועל ירושלים להכח

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים שלא הביאו לשינוי בפסגה, אך איפשרו לשינוי קל בתחתית. אחרי שמוליכת הטבלה עירוני בת ים הפסידה ביום שישי, לעירוני קרית שמונה הייתה אפשרות לשוב לפסגה בעזרת ניצחון ביתי על בית"ר שמשון תל אביב, אך שחקניו של רן בן שמעון שוב סיימו ב-0:0 מאכזב. הפועל נצרת עילית הציגה את מאמנה החדש, אלדד שביט, אך איבדה שני שחקנים בהרחקות ונוצחה 3:1 בבאר שבע. נועלת הטבלה, הכח עמידר רמת גן, חזרה מפיגור כפול והשיגה שיוויון דרמטי בדקה ה-90, כדי לנטוש את המקום האחרון בזכות 3:3 בטדי מול הפועל ירושלים.

עירוני קרית שמונה - בית"ר שמשון תל אביב 0:0

מאז ההפסד הכואב בנס ציונה שמרה קרית שמונה על שער נקי בשני משחקים, כשגברה 0:1 על ראשון לציון וסיימה ב-0:0 עם הרצליה. גם הערב ההגנה של רן בן שמעון תפקדה כראוי ולא ספגה, אך ההתקפה נשארה מתוסכלת וסיימה עוד ערב עגום. בעקבות ההפסד של בת ים באשקלון, למארחים התאפשר לסיים את הסיבוב במקום הראשון בעזרת שלוש נקודות על חשבון בית"ר שמשון תל אביב, אבל לופא קדוש ושחקניו לא רצו להסתבך בתחתית ונלחמו בשיניים על הנקודה. בית"ר שמשון רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, אך הפעם מדובר בתוצאה מעודדת שתיתן לה דחיפה לקראת פתיחת הסיבוב השני. קרית שמונה שוב יכולה רק להצטער על חוסר ניצול ההזדמנויות, על המגרש ובטבלה.

דרמה גדולה בטדי

הפועל ירושלים - הכח עמידר רמת גן 3:3

אחרי שני ניצחונות רצופים ובהנהגת מלך שערי הליגה, הקפטן שי אהרון עם 11 כיבושים, הפועל ירושלים קיוותה להמשיך את רצף ההצלחות וכבר הוליכה בשני שערים, אך שאננות עלתה לה באיבוד נקודות מול מי שהייתה נועלת הטבלה. הכח עמידר רמת גן לא ניצחה בארבעת המחזורים האחרונים, ובדקה ה-16 כבר ראתה שני כדורים ברשתה, לאחר שאדם מזרחי (5) ואופיר עמרם (16) כבשו עבור המקומיים. גל לוי, מהשרידים היחידים בהכח מהעונה הקודמת, צימק בדקה ה-35 ולירן דיאמנט, יוצא מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, איזן בדקה ה-47. בדקה ה-70 החזיר גיא עובדיה את הירושלמים להובלה, אבל המילה האחרונה הייתה של טל שמעיה, שקבע חלוקת נקודות בדקת הסיום. ירושלים במקום ה-11, הכח במקום ה-15.

מכבי באר שבע - הפועל נצרת עילית 1:3

מאז ההצהרות המיותרות של ראש העיר בדבר חוסר הנכונות לעלות ליגה במשחק התיקו המאופס מול מרמורק, נצרת עילית חוותה נסיגה בטבלה ולא הצליחה לנצח. בשבוע שעבר פוטר המאמן דני גולן מהתפקיד, והערב כבר ערך בכורה על הקווים מי שהיה מאמן הנוער, אלדד שביט. הקסם עבד לנצרתים במחצית הראשונה, כשאריק ניירקו העלה אותם ליתרון מוקדם בדקה התשיעית. אלא שהרחקה של כאלב איקוונגו על סף השריקה למחצית, הביאה למפנה. מכבי באר שבע, שניצחה רק פעם אחת מאז חזר שרון אביטן לתפקיד, ניצלה את יתרונה המספרי, השוותה משער של אורן חזן (52) והשלימה מהפך הודות לשער של מיקי עטיה (66). איסלם כנעאן השאיר את האורחים בתשעה שחקנים לעשר הדקות האחרונות, לאחר שהורחק אף הוא, ועטיה ניצל זאת על מנת להשלים צמד אישי בתוך תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully