וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרוש עשוי להמשיך כמאמן העל של הנבחרות הצעירות

27.12.2009 / 13:03

ראשי איגוד הכדורסל מעוניינים בהמשך העסקתו למרות הכשלונות. הוועדה המקצועית מחפשת מאמן לנבחרת הנוער

בימים האחרונים החליטו ראשי איגוד הכדורסל כי מאמן העל של הנבחרות הצעירות, יורם חרוש, ימשיך בתפקידו וזאת על אף ועדת בדיקה שהוקמה בעקבות כשלונות הנבחרות ובה עלו מספר סימני שאלה לגבי תפקודו של חרוש והחלטותיו.

יחד עם זאת, בישיבה הזכורה שבה נפלה מועמדותו של צביקה שרף למאמן העל של הנבחרות, הועלו טענות קשות כלפי יחרוש, על כן לא בטוח שמינויו יעבור את אישור הוועדה המקצועית, שתתכנס מחר (שני) לראשונה מאז סערת המינוי הכפול של שרף.

בישיבה מחר אמורים להיות מוצגים המועמדים לאימון נבחרות השונות. בישיבה אמורה הוועדה המקצועית לאשר את ההמלצה על מינויו של אריק שיבק לאימון הנבחרת הבוגרת. בכל מקרה, הוועדה המקצועית תגיש את המלצותיה לאיגוד וזה יאשר סופית את המינויים.

כזכור, ועדת האיתור לאיוש תפקידי האימון אמורה להמליץ על דני פרנקו לתפקיד מאמן נבחרת העתודה, על עודד קשט למאמן נבחרת הנוער ועל רובי בלינקו להמשך תפקידו כמאמן נבחרת הנערים, אלא שבימים האחרונים התברר כי קטש לא מעוניין בתפקיד בגלל שהוא בוחן אפשרות לאמן באירופה בעונה הבאה.

באיגוד בודקים כעת מספר אופציות חלופיות. אחת מהן אמורה לאפשר לדני פרנקו להמשיך בנבחרת הנוער, שתשחק השנה באליפות אירופה דרג ב' שתיערך בישראל, כאשר מהלך זה עשוי להוליך לחזרתו של יעקב ג'ינו לתפקיד מאמן העתודה לאחר שמספר גורמים באיגוד שוחחו עמו על האפשרות הזו.

אופציה נוספת היא מינויו של אבי אשכנזי לתפקיד מאמן נבחרת הנוער והשארתו של פרנקו כמאמן העתודה. כמו כן, גם שמו של המאמן הוותיק מאיר קמינסקי הועלה כמועמד לאימון הנוער.

את הישיבה ינהל אילן קובלסקי, שמשמש כיו"ר הוועדה המקצועית באופן זמני, עד למינוי יו"ר קבוע. התהליך מתעכב כרגע בגלל מלחמות פוליטיות באיגוד בין מרכזי הפועל, מכבי, אליצור ובית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully