וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "זה ניצחון של לב גדול"

27.12.2009 / 11:53

הצהובים עדיין מאושרים מהניצחון על בית"ר. השחקנים חגגו זמן ארוך בקרית שלום, כחלון, שבחון וראלדס זכו לשבחים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במכבי תל אביב התקשו להירגע גם הבוקר (ראשון) מהניצחון 3:4 אמש על בית"ר ירושלים במשחק שזכה לסופרלטיבים כמו "משחק העשור", "פעם בחיים", "עונג צרוף" ועוד. התחושה במועדון היא שהניצחון מהווה תעודת בגרות לקבוצה הצעירה של המנג'ר אבי נמני, שידעה לחזור מפיגור אחרי טעות קשה של רונאלד ראלדס בהגנה וכן הצליחה לעמוד על הרגליים בדקות האחרונות ולהישמר מספיגת השער רביעי, שהיה גוזל שתי נקודות יקרות מהצהובים.

שחקני הקבוצה חגגו אמש בחדר ההלבשה בקרית שלום, כאשר הם רוקדים במשך דקות ארוכות לצלילי מוסיקה מחרישת אוזניים שבקעה ממערכת הרמקולים שבחדר ההלבשה. "עשינו מאמץ אדיר, לחלק מהשחקנים אפילו לא היה כוח לחגוג כי היינו גמורים, זה ניצחון של לב גדול, של כל אחד ואחד בקבוצה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט.

בצוות המקצועי שיבחו אתמול את משחק ההתקפה של הקבוצה ובמיוחד את תמיר כחלון, שהבקיע שער נהדר וגילה ניידות רבה. גם יוסי שבחון, שכבש שער שלישי בתוך שבוע והוכיח לכולם כי הוא חזר לעצמו אחרי פתיחת עונה לא טובה, סחט מחמאות.

"בשבועות האחרונים כל שני וחמישי קראתי שמאוכזבים ממני ורוצים למכור אותי. בשבועיים הקרובים אני מאמין שלא אקרא את זה", אמר אתמול יוסי שבחון בסיום המשחק."אני כבר ארבע שנים במכבי ומאוד רוצה להצליח עם המועדון ולזכות בתואר, אני מקווה שזה יקרה השנה. יש משהו שיש במכבי ואין בקבוצות אחרות, וזה לראות את בלומפילד צבוע בצהוב בשבת. אנחנו צריכים את האוהדים ומקווים להחזיר להם על המגרש כל שבוע", הוסיף הקשר.

גם רונאלד ראלדס קיבל מחמאות למרות הטעות שעשה בשער הראשון שספגה הקבוצה. "לא הרבה שחקנים מצליחים להתאושש בצורה כזו אחרי טעות בפתיחה, זה רק מוכיח מאיזה חומר הוא עשוי, אין ספק שפגענו בינגו עם הבלם הזה", אמר גורם בקבוצה.

קולואוטי וגולן לא יגיעו בשלב זה

הנהלת מכבי תעביר בימים הקרובים להנהלת בית"ר ירושלים את סך עלות הנזקים שנגמרו משבירת כמה מאות כיסאות על ידי אוהדי בית"ר בשער 7. היום יערוך מנהל האצטדיון הערכת נזק ויעדכן את ראשי מכבי.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים במאמצים למצוא חלוץ לחיזוק הקבוצה. הבעלים מיטש גולדהאר, שצפה אמש במשחק מביתו שבקנדה והתמוגג מההצגה, אישר כבר לפני מספר שבועות להנהלת הקבוצה להביא חלוץ בחלון ההעברות בחודש ינואר. במכבי ינסו למצות את כל האפשרויות להחתמת חלוץ ישראלי כולל הפעלת לחץ על עומר גולן, שמעוניין לשוב ארצה מבלגיה אולם בחוזהו יש סעיף שנותן למכבי פתח תקוה אופציה ראשונה על שירותיו במידה והוא חוזר ארצה.

גם העלויות להבאת רוברטו קולאוטי מטרפדות את חזרתו ארצה. במכבי כבר הסכימו לעמוד בתנאי שכרו של קולאוטי, שנאמד בכ-400 אלף יורו, אולם בהנהלת הקבוצה הוחלט חד משמעית שלא לשלם דמי ההעברה עבור כרטיסו לבורוסיה מנשנגלדבך שכן בתום העונה הוא ממילא יהיה שחקן חופשי. נכון לעכשיו ממשיכים בקבוצה במאמצים למצוא קבוצה לקשר הסלובני אנדריי קומאץ', מה שיפנה מקום להבאת חלוץ זר.

היום יקבלו השחקנים מנוחה ויום חופשי ומחר תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל פתח תקוה, בו אמור הקשר מאור בוזגלו לקבל דקות משחק ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully