וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "העייפות משפיעה עלינו"

מאמן צ'לסי תירץ את התיקו נגד ברמינגהאם. מאנצ'יני לא מיהר לחגוג את ניצחון הסיטי: "כדי להגיע לטופ נצטרך לעבוד קשה"

אחרי שמעדה נגד ווסטהאם, צ'לסי קיוותה לחזור חזק למירוץ על האליפות אבל שוב סיימה הערב (שבת) עם איבוד נקודות, הפעם נגד ברמינגהאם ב-0:0 בין השתיים. למרות איבוד הנקודות, הכחולים של קרלו אנצ'לוטי מקדימים כעת את מנצ'סטר יונייטד בחמש נקודות ומקווים שהאלופה תאבד נקודות ביום ראשון נגד האל בחוץ.

"זו לא תוצאה טובה עבורנו בהתחשב במה שעשינו במגרש מכיוון שצ'לסי שיחקה טוב, הגיעה ללא מעט הזדמנויות עם הרבה לב והשוער של ברמינגהאם הציל אותם עם הצלות פנטסטיות", סיכם האיטלקי את המשחק. "בדרך כלל כשאתה מגיע לחמישה, שישה או שבעה מצבים במשחק, אתה מבקיע. אני חושב שהפסדנו מעט מהביטחון במשחק שלנו והעייפות משפיעה עלינו, אבל אנחנו עדיין ראשונים ואנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא".

מי שחגג בכורה משכנעת הוא רוברטו מאנצ'יני, שמונה בדיוק לפני שבוע למאמן מנצ'סטר סיטי וכבר פרע שטר ראשון עם ניצחון 0:2 על סטוק סיטי. למרות הניצחון, מאנצ'יני לא יצא מגדרו, ואמר: "מבחינתי, היום היה משחק טוב. השחקנים היו פנטסטיים מכיוון שסטוק היא קבוצה קשה. לא ספגנו שער, האיזון היה טוב ושיחקנו טוב במחצית הראשונה. אני חושב שאנחנו חייבים לעבוד קשה. אני עובד במועדון רק חמישה ימים ואם אנחנו רוצים להגיע לטופ, נצטרך לעבוד קשה".

בליברפול חגגו ניצחון שני בחודש דצמבר ומקווים סוף סוף לשים מאחוריהם את התקופה הנוראית, שכללה הדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות ורצף הפסדים חמוץ, שגרם לרפא בניטז להתרחק משמעותית מהמאבק על האליפות. האדומים חגגו היום ניצחון 0:2 על וולבס, ששיחקה במחצית השנייה בעשרה שחקנים, כשיוסי בניון הבקיע את השער השני אחרי שער של סטיבן ג'רארד.

"האוהדים היו מתוסכלים מכיוון שהיו לנו הזדמנויות ולא הבקענו, אבל לא הפסקנו לנסות", סיפר בניטז את שעבר על קבוצתו בתקופה האחרונה. "ההרחקה הערב הייתה ברורה ולאחריה היינו יותר בשליטה, אבל צריך לדעת להבקיע ולסיים משחק. כשאתה משחק נגד עשרה שחקנים יש לך יותר מרחב וזמן אבל השער הראשון היה חשוב מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully