וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראיתי תצוגה כזו ב-10 השנים האחרונות"

מאמן מכבי ת"א התמוגג מהרמה ב-3:4 של קבוצתו על בית"ר ירושלים. שבחון: "ניצחון משכנע". אוהדי בית"ר התפרעו ביציעים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

חובבי הכדורגל נהנו הערב (שבת) מהצגה נפלאה בבלומפילד. מכבי תל אביב גברה 3:4 על בית"ר ירושלים בתום משחק מהיר ומלא בשערים מרהיבים. כל השערים של הצהובים הובקעו מהאוויר, כשגם ברק יצחקי תרם את חלקו עם שער בחצי מספרת ועוד אחד לאחר מבצע אישי נהדר. הניצחון היה הראשון של מכבי תל אביב על היריבה מהבירה לאחר שלוש עונות.

"אני חושב שבשביל הקהל זה היה משחק יוצא מן הכלל ונתן תשובה לכל האנשים שמנסים להיות שליליים לגבי הכדורגל הישראלי. מבחינתי, זה יותר חשוב מהניצחון", פתח אבי נמני המאמן המנצח. "ברור שאנחנו יוצאים מרוצים, אבל בית"ר הייתה שותפה לתצוגת כדורגל יוצאת מן הכלל שלא ראיתי בעשר השנים האחרונות. היו הרבה אירועים ושערים ואני שמח בשביל הקהל באיצטדיון ובבית. בכדורגל צריך לעשות קפיצת מדרגה וזה חשוב מאוד לא רק מבחינת מכבי תל אביב", המשיך המאמן.

מכבי תל אביב השלימה שבוע בו כבשה 12 שערים (לאחר ה-3:3 בנצרת וה-0:5 על אשדוד). "זו סיטואציה שונה מהמשחק נגד נצרת. אנחנו משתפרים מאוד מבחינה התקפית, נשתפר בדברים שזקוקים לשיפור ונסתכל קדימה לעבר המשחקים הבאים. יש פה שמחה גדולה, אבל המשחק הזה הוא היסטוריה", אמר נמני. לגבי השינויים בהרכב, שהוכיחו את עצמם אמר המאמן: "מי שמשחק צריך להיות טוב וכולם חייבים להיות טובים ברגעים שהם משחקים, כי אף אחד לא יודע מתי תהיה ההזדמנות הבאה".

נמני התייחס גם להגנה ששוב ספגה שלושה שערים: "נעבוד על ספיגת השערים ואני מעריך שהדברים האלה לא יחזרו. אנחנו רוצים שכל מי שנמצא בסגל שלנו ידע בכל רגע נתון שהוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. בגלל זה לא משנים את שיטת המשחק, רוצים שלכולם זה יהיה ברור ולא רוצים לבלבל אף אחד. היכולת שלנו נובעת מכך שיש תחרות מאוד גדולה גם על ההרכב וגם על ה-18. פיללנו לזה הרבה שנים, זו רק תחילת הדרך ואני מאמין שעם הזמן התחרות תהיה יותר קשה.

"כמה שהמשחק היום היה טוב יש דברים שצריך לתקן ולעבוד עליהם. אנחנו נעבוד קשה, יש לנו עוד הרבה מה לשפר ולאן להתקדם יש לנו סבלנות, נעבוד עם השחקנים כדי שזה יהיה יותר טוב בעתיד. אני לא עושה סיכומים של סיבוב, אני עושה סיכום רק בתום העונה", סיכם המאמן.

יוסי שבחון, שנמצא בכושר פנטסטי, הוסיף: "המשחק היום היה מהטובים שלנו העונה. אני חושב שכל ההרכב שיחק ממש טוב והניצחון היה משכנע. יש תחרות גדולה מאוד על ההרכב במכבי, בטח בהתקפה, אבל מה שחשוב זה שיש פירגון גדול. גם השחקנים על הספסל מאוד רוצים שהקבוצה תצליח, יש פה חברות גדולה וזה מה שמוסיף".

שבחון התייחס ללחץ שהיה על הקבוצה בדקות האחרונות, אחרי שברק יצחקי צימק ל-4:3: "2:4 זו תוצאה נזילה, זה נראה שהמשחק בידיים שלך, אבל זה לא כך, במיוחד מול בית"ר שהיא קבוצה סופר התקפית. הניצחון לא היה מובטח לנו בדקה ה-60, צריך לדעת לשמור על היתרון ועשינו את זה. סבלנו מעייפות בדקות האחרונות אחרי ששיחקנו מול אשדוד באמצע השבוע, אבל זה לא תירוץ. אני שמח שהראנו אופי בכך שגם חזרנו מפיגור וגם שמרנו על היתרון וזה טוב".

לגבי עצמו אמר הקשר: "באופן אישי אני לא חושב שהייתי בתקופה רעה, אבל בשבועות האחרונים כל שני וחמישי קראתי שמאוכזבים ממני ורוצים למכור אותי. בשבועיים הקרובים אני מאמין שלא אקרא את זה. אני כבר ארבע שנים במכבי ומאוד רוצה להצליח עם המועדון ולזכות בתואר, אני מקווה שזה יקרה השנה. יש משהו שיש במכבי ואין בקבוצות אחרות וזה לראות את בלומפילד צבוע בצהוב בשבת. אנחנו צריכים את האוהדים ומקווים להחזיר להם על המגרש כל שבוע".

אוהדי בית"ר התפרעו ביציעים

בית"ר ירושלים ספגה הפסד ראשון לאחר שלושה ניצחונות רצופים, מה שהכעיס את האוהדים ואנשי המועדון. בקבוצה סירבו, כהרגלם לאחר הפסד, לאשר לשחקנים להתראיין לכלי התקשורת והסתפקו בתגובות למצלמות הטלוויזיה, כמחויב לפי תקנון ההתאחדות. האוהדים השתוללו ביציעים ועקרו עשרות כסאות משער 7.

יצחק שום סיכם את המשחק: "אני שמח שכל מי שראה את המשחק נהנה, אני פחות נהניתי. אנחנו הפסדנו והבקענו שלושה שערים בבלומפילד וזה לא הספיק. נקווה לפתור את הבעיות בהמשך הדרך. אנחנו יודעים מהן הבעיות שיש לנו ומעבר לזה היה משחק גדול, נגמר וחבל שהפסדנו בו כי היינו חייבים לקחת נקודות. יש לנו עוד משחקים מול הגדולות ונקווה לקחת מהן נקודות".

ברק יצחקי, שכבש צמד שערים מדהימים, הוסיף: "היה משחק טוב, שתי הקבוצות שיחקו התקפי והיו שערים יפים. הקהל שהיה פה נהנה, אבל אנחנו יצאנו בלי נקודות, וחבל. אחרי המשחק מסתכלים על התוצאה ולא על השערים. למזלי הרע השערים שלי, למרות שהם יפים, לא הספיקו. שער כמו השער במספרת לא מתכננים, זה מה שעלה לי באותה שנייה בראש והכדור נכנס. הלוואי ויהיו עוד משחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully