וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה ניצחה 76:77 את ירושלים ב-1/8 גמר הגביע

ברק נתניה הדהימה את הפועל ירושלים עם 76:77 בשמינית גמר הגביע. גם נהריה ברבע הגמר אחרי 83:85 על ראשון לציון

תאגיד כאן

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון
עריכת וידאו: עידן גוראל
http://www.iba.org.il

הפועל ירושלים סיימה הערב (ראשון) את דרכה בגביע המדינה כבר בשלב שמינית הגמר, אחרי הפסד ביתי דרמטי 77:76 לברק נתניה. הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה שיחזרה את הניצחון המרשים שלה על הירושלמים בליגה במבצר של האדומים, הודות למשחק מצוין של טוני וושהאם ומרקו קיליגסוורת, שנעזרו בשלשת קלאץ' של דנילו פינוק, במשחקו האחרון בקבוצה לפני שהוא חוזר למולדתו לשהות לצד בנו החולה.

במשחק הנוסף של הערב זכתה עירוני נהריה בכרטיס האחרון לרבע הגמר אחרי ניצחון ביתי 83:85 על מכבי ראשון לציון, במשחק שעשוי להוציא את הקבוצה של יעקב ג'ינו לדרך חדשה, ולהחזיר את זו של אפי בירנבוים למשבר ממנו נחלצה לאחרונה. נתניה ונהריה יוגרלו למשחקי רבע הגמר מחר בערב בצוותא עם בני השרון, עירוני אשקלון, הפועל גלבוע/גליל עליון, הפועל עפולה, מכבי תל אביב והפועל חולון.

הפועל ירושלים – ברק נתניה 77:76

המקומיים החלו את המשחק קפואים לחלוטין, החטיאו בלי סוף מבחוץ ואיפשרו לנתניה לעלות ליתרון מפתיע של 0:7 אחרי שלשה של טוני וושהאם, אבל דאנק של דיז'ון תומפסון שלוש דקות מהפתיחה העלה את הירושלמים על הלוח, ובתוך דקה המומנטום התהפך ויובל נעימי הריץ את ירושלים ליתרון, ושלשה של תומפסון השלימה את הריצה וקבעה 7:11. הגארד האמריקאי המשיך ללהוט אצל האדומים, אבל וושהאם לא נתן לירושלים לברוח עם סדרת צליפות, ובסיום הרבע הראשון הוליכה ירושלים 23:26.

ברבע השני המשיכו האורחים לצבור ביטחון והשלימו מהפך משלהם אחרי דאנק קליל של רוברט רות'בארט שקבע 29:30 לנתניה, וגרם לגיא גודס להזעיק פסק זמן על מנת לייצב את השורות. כניסתו של שרון ששון הוסיפה מחץ להתקפה של ירושלים, אבל מרקו קילינגסוורת' המשיך לחגוג בלא הפרעה מתחת לסל, והוריד את נתניה להפסקה ביתרון 40:43.

במחצית השנייה קיבלה ירושלים סוף סוף גם את טרה סימונס, שהריץ את המקומיים ל-0:6 שהפך את התוצאה לזכותם, ושתי שלשות רצופות של ששון הגדילו את הפער ל-48:54 לירושלים. דווקא אז הגיעה התעוררות נוספת של וושהאם שיחד עם דנילו פינוק הפך את המשחק לצמוד מחדש בתוך דקה אחת בה הפכו השניים את התוצאה ל-54:55 לנתניה, ואחרי שהיתרון החליף ידיים עוד מספר פעמים הסתיים הרבע השלישי ב-61:63 לנתניה.

הלחץ התחיל להשפיע על הירושלמים בפתיחת הרבע הרביעי בו הציגו עוד רצף של החטאות, לפני שיוגב אוחיון עשה סדר ובשני אסיסטים נאים החזיר לירושלים את היתרון עם 65:66. המטוטלת נמשכה עד רגעי ההכרעה, ושלשה גדולה של פינוק 17 שניות לסיום קבעה 74:75 לנתניה. נעימי הגיב בחדירה אמיצה ואופיינית שהחזירה לירושלים את היתרון 10 שניות לבאזר, אבל גודס בחר לבצע עבירה מכוונת על שמוליק ברנר שעמד בלחץ וקלע פעמיים מהקו כדי לקבוע 76:77 לנתניה, והנסיון של תומפסון לנצח את המשחק בשלשה עם הבאזר הלך החוצה.

קלעו לנתניה: טוני וושהאם 22 נקודות, מרקו קילינגסוורת 20 (10 ריבאונדים), דנילו פינוק 17 (11 ריבאונדים), שמוליק ברנר וליאור חכמו 6 כל אחד, רוברט רות'בארט 4, ערן אסנטי 2.

קלעו לירושלים: שרון ששון 18 נקודות, אורי קוקיה 15, דיז'ון תומפסון 14, טרה סימונס 9, קווין פינקני 8, יובל נעימי 7, ליאו ליונס 3, יוגב אוחיון 2 (8 אסיסטים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עירוני נהריה – מכבי ראשון לציון 83:85

למרות הנסיעה הארוכה עד הצפון עלו האורחים מפוקסים בהרבה, ופתיחה נהדרת של רוד גריזארד הריצה אותם ל-3:10 מהיר. נהריה התעשתה באיחור הודות לשון טאגארט היעיל שחיפה על היעדרו של דימרקו ג'ונסון, ובסיום הרבע הראשון עמד היתרון של הראשל"צים על 15:23.

בדקות הראשונות של הרבע השלישי ענה לו דלרון ג'ונסון שהשתלט על איזור הצבע והוביל את ראשון לציון ל-20:28, אבל טאגארט לא ויתר ויחד עם ולאדי ירמישין הנהיג קאמבק של נהריה שקיזזה את היתרון עד ל-34:37, לפני שהכתומים התעשתו לפני המחצית וסגרו את הרבע השני ביתרון 40:46.

בפתיחת הרבע השלישי הורחק יעקב ג'ינו בעבירה טכנית שנייה אחרי ויכוח סוער עם השופטים, ומאיר טפירו ניצל את המצב מהעבר השני והקפיץ את הפער ל-46:56, לפני שליאור שגב, בבכורה שלו במדי הסגולים, המריץ את קבוצתו החדשה עד לפיגור מינימלי של 60:58, אבל המילה האחרונה ברבע שוב הייתה של האורחים ושל ארון מגי שלא התחשב בקבוצתו לשעבר בדרך ליתרון 60:66 בסיום הרבע השלישי.

ברבע הרביעי היה נדמה שהקבוצה של אפי בירנבוים סוגרת את הסיפור כשג'ונסון הלוהט קבע 63:72, אבל פול דילייני הצטרף לגריר בעוד ניסיון קאמבק של נהריה, שהפעם הושלם כל הדרך לשוויון 73:73, וירמישין המשיך בדרכם וקבע 73:77. הכתומים לא מצאו תשובות לברק פלג המנוסה שעשה הכל, ובפיגור 84:80 החטיא אבי בן שימול ניסיון שלשה קריטי, וגריר מיהר להגדיל את היתרון עם קליעת עונשין אחד ל-85:80, לפני ששלשה של גריזארד למען הפרוטוקול צימקה ל-85:83 בסיום.

קלעו לנהריה: למאר גריר 26 נקודות, שון טאגארט ו-ולאדי ירמישין 17 כל אחד, פול דילייני 12, דניאל גור אריה, ליאור שגב, אור איתן וברק פלג 3 כל אחד, עודד שעשוע 1.

קלעו לראשון לציון: רוד גריזארד 28 נקודות, דלרון ג'ונסון 18, ארון מגי 12, מאיר טפירו 11, לארי אובאנון 5, ארז מרקוביץ' 4, יהוא אורלנד 3, אבי בן שימול 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully