וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי נתניה: גנק תעקוב אחר גואטה וצעירי

קשר מכבי נתניה וקשר בני יהודה ייבחנו על ידי הסקאוט הבלגי במהלך המשחק הערב (19:30, ספורט1). ליפשיץ יפתח בשער

אחרי שני משחקים שבהם לא ניצחה, בני יהודה מקווה להגיע להתמודדות הערב (ראשון) נגד מכבי נתניה (19:30, ספורט 1) עם ראש מורם. המאמן גיא לוזון תירגל במהלך כל השבוע הרכב התקפי, כשמשה ביטון יפתח לצידו של אלירן עטר בחוד. מי שישלם במקום בהרכב בשל השינוי הזה הוא הקפטן אסי בלדוט, שיפתח על הספסל.

הקשר הקרואטי, סיניסה ליניץ', שסוחב פציעה בברכו, קיים אמש (שבת) אימון מלא והוא כשיר למשחק. ליניץ' יפתח יחד עם לירוי צעירי בקישור האחורי, כשמהראן ראדי, שלא החלים לגמרי מהפציעה בשריר הירך האחורי, ימתין להזדמנות מהספסל.

גיא לוזון, שידוע באסיפות הוידאו הלא שגרתיות שלו, הפתיע גם ערב המשחק את שחקניו כשהקרין להם קטעים מה'אל קלאסיקו' הספרדי מהעונה שעברה, בו ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד 0:2. לוזון ביקש משחקניו לקחת דוגמא מאריות הכדורגל בכל הקשור לרמת המוכנות והדריכות למשחק. בנוסף, ביקש לוזון מהשחקנים לשחק בחוכמה ולהתנפל על כל כדור שמאבדים בחלק ההתקפי.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', לירוי צעירי, עמרי אפק, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר.

עטר מחפש מחליף למנשה

לאחר שחיברו ניצחון רביעי ברציפות בשבוע שעבר כשניצחו את הפועל פתח תקוה 0:1, ינסו במכבי נתניה לשמור על המומנטום בבלומפילד. הניצחון על המלאבסים אמנם עזר לנתניה להתרחק מהתחתית הבוערת, אך במהלך המשחק הם איבדו שני שחקנים חשובים אשר יאלצו להסתדר בלעדיהם - מלך השערים והבישולים של הקבוצה שלו מנשה והשוער אריסטיד זוגבו, שנחשב לאחד מהברגים המרכזים בהתייצבות הקבוצה.

בעוד שאת מקומו של זוגבו יתפוס דניאל ליפשיץ הצעיר, שפתח את העונה כשוער הראשון של הקבוצה, עטר מתלבט לגבי מחליף לשלו מנשה המורחק בהרכב. אחמד סבע, שסוחב פציעה בשרירי הבטן, ערך אימון מלא ויהיה כשיר ועטר מתלבט האם לתת לחלוץ לפתוח במקום הקשר, או האם לשבץ את טל מעבי כקשר הגנתי נוסף ולתת ליגאל אנטבי לפתוח כמגן שמאלי.

פרט לכך צפוי ההרכב להישאר כמו בשבוע שעבר, כשביוואן פרנסמן ואוראל דגני יפתחו במרכז ההגנה וקלמי סבן באגף הימני. אלמוג כהן ורביד גזל יפתחו במרכז המגרש כשמעליהם שניר גואטה ודלה ימפולסקי. בחוד יפתח אבודו אוקוצ'ה לבדו או לצד סבע, בהתאם להחלטת עטר סמוך לשעת המשחק.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, אבודו אוקוצ'ה, אחמד סבע (יגאל אנטבי).

גנק תעקוב אחר גואטה וצעירי

נציגי גנק הבלגית יגיעו הערב לבלומפילד על מנת לעקוב אחרי קשרה הצעיר של נתניה שניר גואטה ואחר לירוי צעירי מבני יהודה. הבלגים אמנם יצפו בצמד הקשרים כבר כעת, אך לפחות את צעירי לא יוכלו להעביר לשורותיהם בחלון ההעברות הקרוב עקב היותו חייל.

גואטה בן ה-21 , אשר מחזיק בחוזה עד סוף העונה הבאה בנתניה, כבש כבר שלושה שערים העונה ובנתניה מרוצים מאוד מפריחתו תחת ראובן עטר. בקבוצה יעדיפו שלא לשחררו בינואר אלא רק בסיום העונה, אך אם הבלגים יגישו הצעה הם יעדכנו את הבעלים דניאל יאמר, שצפוי להסכים לשחררו תמורת סכום הוגן.

הבלגים הגיעו בתיווכו של דודו דהאן, המייצג את שני השחקנים. לאחר שהתרשמו מקלטות של השניים יצפו בהם הערב במהלך משחק שלם, ובהתאם לכך יחליטו האם לצרפם לקבוצה. נציגי גנק ישהו בארץ בשבוע הקרוב, ובמידה שאחד מהשניים ירשים הם עשוים לפנות לקבוצתו כבר בימים הקרובים כדי לברר את עלויותיו. במהלך השבוע ייפגשו גם עם הנהלת הפועל ת"א בנוגע לסמואל יבואה.

עדכון ראשון: 26.12, 22:43
עדכון אחרון: 27.12, 13:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully