וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "שיחקנו טוב, אבל לא עקבי"

מאמן הפועל ת"א הסתכל על חצי הכוס הריקה בניצחון על הפועל ר"ג. דווקא נעים היה שבע רצון: "מרוצים מהתוצאה, לא מהיכולת"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב דרסה גם הערב (שבת) עולה חדשה, כשהקורבן התורן היה הפועל רמת גן, שנוצחה 3:0 וסידרה לאדומים הגדלה של רצף הניצחונות לשמונה. לא ברור היכן הרצף הזה ייפסק אבל כבר ביום שלישי לשחקניו של אלי גוטמן ממתין משחק השלמה נגד הפועל עכו, שאחריו הפער ממכבי חיפה עשוי להמשיך ולהתקזז.

גוטמן: "לא הייתי לחוץ, דרבנתי את השחקנים"

מיד לאחר המשחק ניסה אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, להסביר את הדברים שהוא דווקא לא אהב במשחק, ואמר. "שיחקנו היום כדורגל טוב, אבל לא עקבי. לא במשך כל המשחק שיחקנו את הכדורגל שלנו. עד השער הראשון היה לנו קשה מאוד. אחרי השער המשחק נפתח ובמחצית השנייה כשהם הכניסו עוד חלוץ היה לנו יותר שטח ושלטנו בקצב של המשחק".

על תחילת המשחק המהוססת של האדומים, אמר גוטמן: "ב-15 הדקות הראשונות הטקטיקה עובדת, היריב גם מכין את עצמו ולנו לא היה פשוט לפצח את זה". על העובדה שהיה לחוץ גם במצב של 0:3, הוסיף: "לא הייתי לחוץ, אלא דרבנתי את השחקנים. גם ב-0:3 אתה לא רוצה לספוג שער כי אתה לא יודע איך הוא ישפיע עד הסוף. הכדורגל שלנו היה טוב, אבל לפרקים. היו רגעים שהורדנו הילוך. אני גאה בבחורים שלי שידעו לבוא למשחק חוץ לא פשוט נגד יריב שכבר הוכיח שהוא יודע להיערך".

ביברס נאתכו: "לא היה משחק פשוט גם כשהובלנו 0:1 או 0:2 כי הם לא פתחו את המשחק. לא היה משחק גדול והרבה קבוצות יאבדו כאן נקודות. אנחנו כבר עם הפנים ליום שלישי".

נעים: "נגד מכבי פתח תקוה נשיג תוצאה טובה"

בהפועל רמת גן הפתיע היה לראות את שביעות הרצון מהתוצאה. הקבוצה, שהגיעה למספר מצבים, לא ממש היוותה יריב ראוי לאדומים מבלומפילד, אבל למרות זאת מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, יצא מרוצה. "הפועל תל אביב היא קבוצה למופת", החמיא המאמן ליריבה. "הם עשו כל מה שהם רצו, הגענו למספר מצבים שהיינו צריכים להבקיע, אבל כשאתה משחק נגד וינסנט אניימה, כנראה שזה לא מספיק".

"אני חושב שהשחקנים נתנו את המקסימום והיה קשה כי שיחקנו נגד קבוצה חזקה", הוסיף נעים. "אניימה הוא שוער שמתאים לאירופה, אנחנו מרוצים מהתוצאה אבל לא מהיכולת. ברור שזה נראה כביכול לא טוב, אבל נחזור לשחק נגד מכבי פתח תקוה ומולם נשיג תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully