וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הגיע לנו להוציא יותר מהמשחק הזה"

מאמן פורטסמות התאכזב מההפסד 2:0 לווסטהאם אך לא איבד את האמונה בהישרדות קבוצתו: "יש עדיין חצי עונה לפנינו"

פורטסמות חזרה היום (שבת) לקרקע אחרי הניצחון על ליברפול עם הפסד 2:0 לווסטהאם בקרב תחתית בין שתי נועלות הטבלה, ונותרה במקום האחרון.

גם ההיסטוריה לפיה לא ניצחו הפטישיים את פומפי בבית מאז 1958 לא עזרה לאברהם גרנט, שאיבד גובה בקמפיין ההישרדות של קבוצתו, שתצא ביום רביעי למשחק חוץ קשה מול ארסנל, ושיפר משמעותית את מצבה של ווסטהאם המוכשרת שחזרה לנצח הודות לפנדל מוצלח של אלסנדרו דיאמנטי בדקה ה-23 ונגיחה של רדוסלאב קובאץ' בדקה ה-89.

"אני חושב שהגיע לנו להוציא יותר מהמשחק הזה", אמר גרנט בסיום. "המשחק לא נפתח טוב לא מבחינתנו ולא מבחינת ווסטהאם. לא הצגנו יכולת טובה ונשרק עוד פנדל נגדנו, התשיעי העונה. זה נתן להם את הביטחון, אבל במחצית השנייה שלטנו במשחק, פרט לכמה מתפרצות שלהם בדקות הסיום. היינו קרובים להשוות אבל בסוף הפסדנו וחבל".

לגבי המשך המאבקים נגד הירידה אמר גרנט: "יש עדיין חצי עונה לפנינו, ואנחנו רוצים להיות חזקים יותר במחצית השנייה של העונה. ניצחנו את ליברפול כך שהוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח משחקים גדולים, אבל היום הוכחנו שאנחנו גם יכולים להפסיד מול קבוצות שקרובות אלינו בטבלה. הכל אפשרי, ויש לנו איכויות לנצח בכל משחק, אבל כשאנחנו מבצעים טעויות אנחנו מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully