וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את הפועל עכו

מחצית ראשונה מוחצת ושערים של רביבו, פדידה ומוריירה העניקו לאורחים מהדרום 3 נקודות, והזכירו לעכו כמה התחתית קרובה

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

אחרי שני מחזורים ללא ניצחון, בהפועל באר שבע ידעו כי עליהם לנצל את המצב הפגיע של הפועל עכו, ולצאת מגרש "גרין" בנצרת עילית עם שלוש נקודות. מחצית ראשונה גדולה מצד שחקניו של גיא עזורי הספיקה כדי להכריע את המארחים, ובתום ההתמודדות באר שבע השיגה 1:3 וניצחון שישי העונה. בהפועל עכו קיוו שהמשבר בין המאמן ירון הוכנבוים לבין הנהלה, שם נתגלו חילוקי דעות קשים, בעיקר בנוגע לרכש אותו מעוניין לעשות המאמן לא ישפיע על הקבוצה במשחק. יכול להיות שהשחקנים הצליחו לנטרל את המתח שקיים במועדון לפני המשחק, אבל די ברור שתוצאת המשחק לא תנסוך שקט ושלווה בשורות העולה החדשה, שנוצחה לראשונה לאחר תשעה מחזורים ללא הפסד. הוכנבוים עשוי להודיע על החלטתו בקרוב, כאשר בינתיים הוא עומד על הקווים. היום היה אמור להיערך מפגש בינו לבין ההנהלה, אולם הוא נדחה ליום ראשון.

הפתיחה היתה של האורחים, שעלו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-9, מבישול מצוין של מאיר מליקסון לדוד רביבו, שקבע 0:1 לבאר שבע. לאחר השער האורחים הורידו מעט את הרגל מהגז, אך ניצלו טעות גדולה של שוער עכו דודו גורש בדקה ה-28, וחנן פדידה העלה את קבוצתו של גיא עזורי ל-0:2. באר שבע צברה ביטחון בזכות היתרון, עכו לא הצליחה לכפות את הקצב שלה על המשחק, ובדקה ה-42 זה כבר הפך ל-0:3 אחר שער של דנילו מוריירו.

במחצית השנייה עכו סוף סוף הופיעה למשחק והחלה ליזום יותר. בדקה ה-57 שחר סימנטוב הרים כדור לרחבת באר שבע, ועומרי אלמקייס נגח מקרוב וצימק ל-3:1. הוכנבוים הכניס את רועי דיין במטרה להוסיף מחץ להתקפה, ואילו עזורי העביר את באר שבע למערך בן חמישה קשרים כדי לשמור על היתרון. המהלך של עזורי הצליח, ועד לסיום העכואים לא הצליחו לצמק, ולמנוע מבאר שבע לנסוע דרומה עם שלוש הנקודות.

מהלך המשחק

דקה 9 - גול! מאור מליקסון מכניס כדור לדוד רביבו, שבועט היטב מול גורש, וקובע 0:1 להפועל באר שבע.

דקה -28 - גול! טעות גדולה של דודו גורש הביאה לשער שני של באר שבע. השוער לא השתלט היטב על הכדור מחוץ לרחבה, חנן פדידה עט על ההזדמנות והקפיץ פנימה כדי לקבוע 0:2.

דקה 42 - גול! הגנת עכו לא הצליחה להרחיק כדור ברחבה, דנילו מוריירה בעט מקרוב וקבע 0:3 גדול לבאר שבע.

דקה 57 - גול! שחר סימנטוב הרים כדור לרחבת באר שבע, ועומרי אלמקייס נגח מקרוב וצימק ל-3:1.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור לוי, גבע ברקאי, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבאום, בן בנימין, עומרי אלמקייס, שחר סימנטוב, אבי אלפסי, אושרי גיטא.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, מרקוס גלארסה, דנילו מוריירה, נדב קידר, שמעון הרוש, אייל שן, יוסי אופיר, דוד רביבו, מאור מליקסון, אוהד קדוסי, חנן פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully