וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוסים: נקבעו מחזיקי גביע המדינה בקפיצות ראווה

תחרות הגמר נערכה בשבת בחווה הירוקה בתל אביב. עמית יגור, דין גופר, עידו נוימן ואמיר גרוזברד הם המאושרים

עמית יגור, דין גופר, עידו נוימן ואמיר גרוזברד הם מחזיקי גביע המדינה לבוגרים בקפיצות ראווה. תחרות הגמר נערכה היום (שבת) בחווה הירוקה שליד הכפר הירוק בתל אביב, והארבעה זכו כל אחד בקטגורית גובה שונה בין 1.00 מטרים ועד 1.30 מטרים.

התחרות שפתחה את היום הייתה לגובה 1.00 מטרים. שניים דורגו במקום הראשון לפני התחרות, עמית יגור עם הסוסה רולי מהחווה הירוקה, ומורן אופיר עם הסוס ארמיס מחווה הרוכבים במרחב הפתוח, לשניהם היו 31 נקודות. יגור סיים את המסלול בצורה חלקה וצבר 30 נקודות, אופיר הפילה מכשול אחד ואיבדה 4 נקודות חשובות, שדירגו אותה רק במקום הרביעי היום והשלישי בדירוג הגמר. מי שדורג בסיום במקום השני במקצה הוא ליאור משה עם הסוס אספוייר, שסיים את המקצה בצורה חלקה וצבר 28 נקודות בדרך למקום השני.

במקצה לגובה 1.10 מטרים צפינו במהפך. תומר חומסקי והסוס סולטן מאורוות הקיסר בבית חנניה דורג ראשון ערב הגמר עם 55 נקודות, לפני דין גופר והסוסה פמקה מהחווה הירוקה, להם היו 43 נקודות. גופר ופמקה עברו את המסלול בצורה חלקה בזמן של 56.60 שניות. חומסקי וסולטן, לעומת זאת, תפסו יום חלש, הפילו שני מכשולים שגררו 8 נקודות חובה מה שדרדר אותם למקום ה-12 בתחרות היום ולמקום השני בסיכום הכללי. זה אפשר לגופר ולפמקה לחגוג עם הגביע.

הרמטכ"ל גבי אשכנזי לקח פסק זמן מענייני צה"ל ובא לראות את התחרות, כאשר הוא מתעניין בעיקר במקצה לגובה 1.20 מטרים, שם התחרתה בתו גלי עם הסוסה אולימפיה Z מחוות ד.ב.ש. לאשכנזי זו הייתה תחרות בינונית, היא צברה 13 נקודות חובה ודורגה רק במקום ה-12 במקצה וה-10 בדירוג הגמר.

עיקר המאבק במקצה הזה היה בין הרוכב האולימפי לשעבר וסילי טנס והסוסה פיוריז ביוטי מחוות הגבעה, שלפני הגמר דורגו ראשונים עם 22 נקודות, ועידו נוימן הרוכב על זלנוס מחוות ז'אן אודים, שהגיעו לתחרות כשהם מדורגים במקום השני עם 17 נקודות. טנס עבר את המסלול בצורה חלקה, אבל במכשול העשירי הפיל קורה וצבר 4 נקודות חובה. נוימן, מצידו, לא עשה טעויות והשיג את מלוא 22 הנקודות האפשריות. נוימן זכה בגביע בזכות 39 נקודות אותן צבר, טנס הסתפק במקום השני עם 38 נקודות.

רק שישה רוכבים הופיעו למקצה האחרון של היום. אמיר גרוזברד והסוס סר וויליאם מחוות אייל, שהיה המועמד לתואר, עבר את המסלול באופן חלק ובזמן של 1.29.45 דקות מה שהספיק לו רק למקום השני, מכיוון ששחף אפלקר עם הסוס קוזיר מחוות הג'וקי קלאב סיימה את המסלול מהר יותר, 1.27.95 דקות. מכל מקום, 10 הנקודות שצבר גרוזברד הספיקו לו לשמור על המקום הראשון ולזכות בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully