וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:3 את הפועל ר"ג

שלושה שחקני הגנה של הפועל תל אביב כבשו בניצחון 0:3 על הפועל רמת גן, שסידר ניצחון שמיני רצוף וצמצום הפער ממכבי חיפה לשש נקודות. בן דיין (23), אניימה בפנדל (45) ודה סילבה (53) חגגו עוד משחק קליל

מי שמנסה לחשוב מתי הפועל תל אביב אמורה להיעצר ותהה אם זה עשוי לקרות נגד הפועל רמת גן, כדי שיחשוב על זה פעם נוספת. האדומים לא איפשרו לשחקניו של יובל נעים לערער להם על רצף הניצחונות המצוין, שעומד כעת על שמונה, לאחר עוד משחק קליל ו-0:3 חלק על העולה החדשה. להפועל תל אביב יש כעת מאזן של 0:5 נגד העולות החדשות ומאזן שערים מפחיד של 1:17. ביום שלישי, אגב, היא תשלים את משחקה נגד הפועל עכו, שתנסה לערער על מאזן האימים הזה.

דדי בן דיין שחקן הפועל תל אביב חוגג כיבוש שער. יותם רונן
שוב הוא כובש, שוב עם הראש. בן דיין/יותם רונן

אחרי החמישייה לרשת של הפועל רעננה בשבוע שעבר, בהפועל תל אביב בנו על ניצחון קליל נוסף. למרות פתיחה מהוססת, מהר מאוד היה ברור לאן הרוח נושבת אחרי שדדי בן דיין המשיך עם היכולת ההתקפית המצוינת שלו מהשבועות האחרונים וכבש את הראשון בדקה ה-23. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה שטות של אסי דומב, שנגע בכדור בידו ברחבה, הובילה לפנדל שוינסנט אניימה כבש. השלישי נולד בדקה ה-53 אחרי שגם דגלאס דה סילבה הצטרף לחגיגה.

כעת הראש של הפועל תל אביב, שנהנית מתקופה מצוינת מבחינתה ושוכחת לגמרי את משבר עמרי קנדה, נמצא בעכו, כשלאחר המשחק הזה הפער עשוי לקטון עד שלוש נקודות במידה ומכבי חיפה תפסיד בדרבי החיפאי. בכל מקרה כרגע הפער עומד על שש נקודות, מה שבוודאי מלחיץ את הירוקים, שמבינים שהפועל תל אביב נמצאת בכושר מצוין. מנגד, בהפועל רמת גן קיוו שאחרי ההפסד לבית"ר ירושלים תבוא עקיצה מול סגנית האלופה, אבל הפערים בין שתי הקבוצות הם כה גדולים וגם ברמת גן הבינו שהליגה האמיתית מבחינתה לא שוחקה הערב.

לפני המשחק נערך טקס פרידה לבן לוז, שתלה לאחרונה את הנעליים ונפרד מהכדורגל אחרי שנפצע במדי הפועל רמת גן. שתי הקבוצות, בהן שיחק, העניקו לו מתנת פרידה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 5 - סרג' איילי שבר את מלכודת הנבדל כשקיבל כדור עומק ושעט לבד לעבר השער, אבל הבעיטה שלו מול וינסנט אניימה נהדפה על ידי השוער הניגרי לקרן.

דקה 23 - גול! ביברס נאתכו הרים כדור קרן, דגלאס דה סילבה הוריד עם הראש לדדי בן דיין, שהמשיך עם הנגיחה פנימה וקבע 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 45 - הלחץ של הפועל תל אביב נמשך כשגילי ורמוט נותר לבד מול ארקין הצעיר אחרי שאיתי שכטר הוריד לו עם הראש, אבל הכדור של הקשר הלך לקורה, שהצילה את הפועל רמת גן.

דקה 45 - גול! בתוספת הזמן של המחצית נגיעת יד של אסי דומב ברחבה הובילה לפסיקה על בעיטת עונשין מ-11 מטר. אניימה בעצמו ניגש לבעוט ושלח את הכדור לפינה השמאלית וקבע 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 48 - ערן זהבי העלה כדור מצוין ליבואה, שעשה את הסיבוב אבל הבעיטה שלו לשער מול ארקין הייתה רעה והלכה לידיים של השוער.

דקה 53 - גול! ורמוט הרים כדור מצד שמאל אל הראש של דגלאס דה סילבה, שנותר בלתי מכוסה ונגח פנימה את השלישי, 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 84 - כדור קרן להפועל תל אביב הסתיים עם השמטת כדור של ארקין, אבל הכדור החוזר של איתי שכטר הלך החוצה.

דקה 89 - ורמוט קיבל כדור ושלח בעיטה מקצה הרחבה, שהורחקה על ידי ארקין לקרן.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, קובי מוסא, וויליאם סוארס, אסי דומב, תמיר בן עמי, הרוויה קובאצ'ביץ', שי חדד (אלי לוי 60), תומר תייר, קובי חסן, מור גולן (ג'ורג' דאטורו 45), סרג' איילי (ולדימיר רוזנפלד 72).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין (זוראב מנטשאשווילי 76), ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי (מיכאל זנדברג 66), איתי שכטר, סמואל יבואה (ויקטור מרעי 80).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully