וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווין המתקן

רוני כבש, ביצע טעות שהובילה לשיוויון וכיפר עם שני בישולים ב-1:3 של יונייטד בהאל. פברגאס הוביל את ארסנל ל-0:3 על וילה

אחרי שהמוליכה צ'לסי שמטה נקודות ב-0:0 מול בירמינגהאם, יריבותיה לצמרת מנסות לצמצם פערים. מי שעשתה את העבודה על הצד הטוב ביותר היא ארסנל שהביסה ללא תנאי את אסטון וילה 0:3 והתקרבה מרחק ארבע נקודות מהמוליכה. מנצ'סטר יונייטד עברה שוב את ארסנל והיא רק שתי נקודות מצ'לסי, בזכות משחק גדול של ווין רוני בניצחון החוץ 1:3 על האל סיטי.

האל - מנצ'סטר יונייטד 3:1

למרות התבוסה המשפילה 3:0 בידי פולהאם במחזור הקודם ומצבת הפצועים הגודלת, מנצ'סטר יונייטד קיבלה בשורות טובות בשבת עם איבוד הנקודות של המוליכה צ'לסי וידעה לנצל זאת על מנת לצמק את הפער לשתיים בלבד. האל, שצנחה אל מתחת לקו האדום בעקבות תוצאות השבת, לא הפסידה בביתה בששת המשחקים האחרונים וקיוותה שהחלק ההתקפי שלה, שהבקיע רק 17 שערים העונה, ינצל את העורף הפגיע והלא מתואם של השדים האדומים.

דימיטאר ברבאטוב, שאמור לעבור בקרוב ניתוח שישביתו למספר חודשים, פתח בחוד לצד ווין רוני, והשניים יחד עם ריאן גיגס הוותיק, פשוט לא הפסיקו להחמיץ במחצית הראשונה. האל לא הסתגרה בהגנה, וגם היא הייתה קרובה לכיבוש עם החמצות גדולות של סיי אולופינג'אנה וסטיבן האנט. בתוספת הזמן של המחצית השיגה יונייטד את שער היתרון, כשדארן פלטשר העביר כדור רוחב, גיגס ניסה להמשיך לרחבה ורוני הרשית מקרוב כדי לתת דחיפה גדולה לשדים האדומים במחצית השנייה.

למרות השער בדקה הקריטית והדרישה לפנדל שלא נענתה, האל לא נשברה והשיגה את השיוויון הודות לטעות של רוני. החלוץ החזיר כדור גרוע לאחור, קרייג פגאן חטף והעביר לג'וזי אלטידור שהופל על ידי רפאל הברזילאי. פגאן היה זה שלקח אחריות ודייק מהנקודה הלבנה כדי לקבוע 1:1 בדקה ה-59. למישהו היה ספק שרוני יכפר על הטעות? בדקה ה-73 קיבל חלוץ נבחרת אנגליה מסירה מגיגס, והעביר מסירת רוחב אותה דחק לשערו הוא אנדי דוסון. רוני לא הסתפק בכך, ובחלוף תשע דקות בישל לברבאטוב שער קל שקבע 1:3 בסיום.

ארסנל - אסטון וילה 0:3

ארסנל שוב חוזרת למאבק האליפות. אחרי שהגיעו מספר פעמים לבאר וקרסו תחת המחמאות, התותחנים חזרו להיות הצלע השלישית במאבק לאחר ניצחון בקרב מול הרביעית. גיבור הניצחון היה ססק פברגאס. הקשר נכנס בדקה ה-57, כבש פעמיים, והוחלף בדקה ה-84 לאחר שנפצע וזאת על מנת לשמור אותו למשחק הליגה הבא בפראטון פארק של פורטסמות ביום רביעי. ארסנל צימקה את הפער מצ'לסי לארבע נקודות (ומשחק חסר). הוילה הפסידה לראשונה לאחר 11 משחקים.

אחרי מחצית שוויונית, התותחנים נכנסו למשחק הודות לכניסתו של פברגאס והחלו לטווח את שערו של בראד פרידל הוותיק. האמריקאי בן ה-38, שלא ספג שער בארבעת המשחקים האחרונים, הדף בעיטה חופשית של אדוארדו, הציל ניסיון של וויליאם גאלאס מטווח קצר ומנע שער גם מאנדריי ארשבין לפני שנכנע. פברגאס סובב כדור חופשי מושלם מ-20 מטרים והעלה את התותחנים ליתרון בדקה ה-65. שמונה דקות לסיום בישל תיאו וולקוט, עוד מחליף, לפברגאס את השני בתום מתפרצת קלטנית. שתי דקות מאוחר יותר הוחלף הספרדי על ידי ארון ראמזי. אבו דיאבי חתם בדקה ה-90 לאחר מבצע אישי מבריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully