וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה, אתה צריך נהג

חלוץ ריאל היה מעורב בתאונת דרכים, שנייה בחודש האחרון, במדגסקר, שם בילה את חופשת חג המולד. לשחקן שלום

הוא אולי טוב בהבקעת שערים, אבל כנראה שלנהוג זה לא בדיוק התחום שלו. חלוץ ריאל מדריד קארים בנזמה היה מעורב בימים האחרונים בתאונת דרכים, השנייה שלו בחודש האחרון, הפעם עם מכונית הפורשה שלו. בנזמה, המבלה את חופשת חג המולד במדגסקר בצוותא עם חברו הטוב, הראפר הצרפתי RHOFF, יצא ללא פגע כמו גם הראפר, המכונית ניזוקה קלות.

לפי הגרסה שפרסמה המשטרה באי, התאונה התרחשה בסביבות 6:30 בבוקר יום חמישי, לאחר שהצמד בילה באחד ממועדוני הלילה. בנזמה, שנהג ברכב, חלף בטעות על פני המלון בו שהה, ואז הוא בלם בפתאומיות. מכונית הלמבורגיני שהייתה מאחוריו הצליחה לסטות כדי לא להתנגש ברכבו, ונבלמה בשולי הכביש, כשהפורשה של הצרפתי ניזוקה בצורה קלה. הלמבורגיני, לעומת זאת, סבלה מזנק קצת יותר גדול.

בנזמה בילה את הלילה שלפני התאונה במסיבה עם חברו, כאשר שניהם חגגו את ימי ההולדת שלהם (בנזמה 22, הראפר 32). בקרבתו של בנזמה מזימים מכל וכל את השמועות על כך ששתה משקה אחד יותר מדי. "למרות שהוא שתה מספר משקאות", אמרו מקורביו של השחקן, "בנזמה הוא ספורטאי ברמ"ח איבריו. הוא לא הגזים בשתייה".

ב-29 לחודש נובמבר התנגש בנזמה בעץ עם רכב האאודי Q7 שלו ליד מקום מגוריו, לאחר שהתבלבל בדרך ויצא ביציאה אחת מוקדמת ממה שהיה צריך. גם אז יצא השחקן בשלום מהתאונה. לא חבל על כל הרכבים היפים הללו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully