וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "זה צלצול השכמה עבורנו"

הכוכב סבור שהלייקרס חייבים להתעורר. ג'קסון על הקהל שהתפרע: "מעולם לא ראיתי אותו כך". לברון: "שלחנו מסר חזק"

חתיכת משחק העניקה ליגת ה-NBA לצופיה בחג המולד, כאשר שתיים מהמועמדות הבכירות לאליפות נפגשו בסטייפלס סנטר הלילה (בין שישי לשבת) כשלוס אנג'לס לייקרס אירחה את קליבלנד קאלבירס. הקבוצה של פיל ג'קסון, עם המאזן הטוב בליגה, ביקשה להנחיל הפסד תשיעי ללברון ג'יימס וחבריו, אבל האורחים נתנו להם בראש 87:102. לקאבס שמונה הפסדים אמנם, אבל הם אט אט סוגרים פערים מהמוליכות.

"זה היה משחק עם הרבה טעם", אמר לברון, שקלע 26 נקודות באחוזים לא רעים (9 מ-19 ל-2, 2 מ-7 ל-3, 6 מ-11 מהקו). "שתי הקבוצות היו פיזיות מאוד וככה זה צריך להיות. זה לא היה עניין של לשלוח מסר ללייקרס, שלחנו מסר חזק לעצמנו, ריצנו לראות כיצד אנו מתמודדים עם הקבוצה הכי טובה ב-NBA. זה מראה לנו מי אנחנו צריכים להיות.

"מבחינה הגנתית, ג'מאריו מון ואנתוני פארקר עשו עבודה גדולה על בריאנט", הוסיף קינג ג'יימס. "דבר אחד שניסינו לעשות זה לבנות חומה. לבנות חומה מסביבו ולתת לו לראות פרצופים רבים מולו". לברון הוסיף על מו וויליאמס שנתן הצגה עם 28 נקודות: "הוא עשה מהלכים גדולים, הוא היה גדול מהשדה".

בריאנט על הקהל: "אני לא רוצה לראות דבר כזה קורה"

"זה צלצול השכמה עבורנו", אמר קובי. בריאנט דפק שעון עם 35 נקודות באחוזים לא מזהירים (11 מ-32, 1 מ-3 ל-3, 12 מ-12 מהקו), והוא וחבריו לא נראו טוב במשחק, דבר שהביא אותם להפסד החמישי שלהם בליגה.

המשחק הפיזי גרר לא פחות מחמש שריקות טכניות בין היתר, כולן ללייקרס. האלופה הצהובה חשה מקופחת מאוד על ידי השופטים במשחק, למאר אודום הורחק סמוך לסיום עם עבירה טכנית שנייה. השחקנים של הלייקרס התגרו עוד ועוד בשופטים, כאשר ארבע דקות לסיום מי שנתנו אקורד צורם למשחק הם אוהדי הלייקרס, שהשליכו בקבוקים וחפצים מכל הבא ליד לפרקט. "אני אפילו לא רוצה לראות דבר כזה קורה", הוסיף בריאנט על התנהגות הקהל.

"מעולם לא ראיתי את הקהל שלנו מתנהג כך", אמר פיל ג'קסון בתדהמה. "אהבתי את ההתלהבות שלהם, אבל לא חיבבתי את זה שהם השליכו חפצים. אין ספק שזו לא הייתה דרך נחמדה להעביר את חג המולד. לגבי שחקנו לשעבר, שאקיל אוניל, הוסיף ג'קסון: "הוא בהחלט נוכח במשחק. אני יודע שהוא השפיע על קובי".

ריברס: "לא המשחק היפה ביותר"

"המשחק נגד אורלנדו היווה עבורנו נקודה קריטית כי דיברנו עליו הרבה מאוד", אמר לאחר הניצחון ריי אלן, הקלע המוביל של הסלטיקס עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-43 דקות וחצי. "עשינו מה שהיינו צריכים, והשתלטנו על המשחק".

מאמן בוסטון דוק ריברס דיבר על השיטה בה נקטה הקבוצה נגד דוויט הווארד, ועל כך שהצליחה לעצור את סופרמן על חמש נקודות בלבד ב-44 דקות כמעט. "שיחקנו מולו באחד על אחד, מעבר לכך לא עשינו שום דבר מיוחד", אמר ריברס. "אנחנו ברי מזל שיש לנו את קנדריק פרקינס, ראשיד וואלאס וגלן דייוס. הם שומרים מצוין באחד על אחד". על המשחק עצמו אמר: "זה לא היה המשחק היפה ביותר. שתי הקבוצות נתנו הגנה נהדרת".

לאחר מכן הרגיע ריברס את אוהדי הסלטיקס שראו את קווין גארנט נופל חזק על הפרקט שתי דקות לסיום ולא חוזר עד הסיום, ואמר: "קווין בסדר גמור, הוא קיבל מכה בראש שלא הייתה כואבת לו כל כך אם הוא היה מגדל קצת שיער, אבל לא קרה לו כלום".

"יש לנו בעיה די קבועה עם ההתקפה שלנו נגד הסלטיקס, אנחנו לא מצליחים לשמור על רמה קבועה נגדם", אמר מאמן המג'יק סטן ואן גנדי. "היא קבוצה מצוינת מבחינה הגנתית, אבל יש דרך בה היינו יכולים לעשות זריקות קלות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully