וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בלדוט ירד לספסל מול נתניה

25.12.2009 / 17:53

הקפטן ייאבד את מקומו בהרכב לטובת משה ביטון, שיפתח לצידו של אלירן עטר במשחק ביום ראשון. ליניץ' וצעירי אמורים לפתוח

בני יהודה ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי נתניה בבלומפילד. האימון התקיים בסגל מדולדל בשל מכת פציעות שנחתה על הקבוצה, אולם המאמן גיא לוזון כבר החליט ככל הנראה על ההרכב הפותח שלו, כפי שתוכנן בתחילת השבוע. החלוץ משה ביטון יפתח בחוד ההתקפה לצידו של אלירן עטר, כאשר הקפטן אסי בלדוט יאבד את מקומו בהרכב ויפתח על הספסל.

מהאימון היום נעדר הקשר מהראן ראדי שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה בשריר רגלו אולם קיבל יום מנוחה נוסף מהצוות המקצועי בכדי לא להעמיס על הרגל. ראדי לא צפוי לפתוח בהרכב ונכון לעכשיו יתכן שהוא ישולב לפרק זמן מסוים במהלך המשחק, בהתאם להתפתחויות על כר הדשא. מי שאמורים לפתוח בקישור האחורי הם הקרואטי סיניסיה ליניץ' ולירוי צעירי. ליניץ' קיבל אתמול זריקה לטיפול בכאבים בברכו ואף נצטווה לנוח, אך היום הוא כבר ערך אימון מלא ונראה חד מאוד ואם לא יחול שינוי משמעותי הוא יפתח בהרכב.

הקפטן אסי בלדוט התלונן על כאבים בשרירי הבטן ולא נטל חלק באימון. הבלם איבן גארידו שוחרר מאימון הבוקר בשל חג המולד והקשר ג'ורג' אמסיס שסובל מפציעה בקרסול, נצטווה לנוח מספר ימים ולא התאמן גם הוא. מחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם במגרש בשכונת התקווה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully