וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל ת"א: מה שבע?

הפועל ת”א תחפש ניצחון שמיני רצוף נגד הפועל ר”ג (שבת, 17:10, ספורט1). אנז'י מחצ'קלה הרוסית מעוניינת ביבואה

הפועל רמת גן סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח מחר (שבת, 17:10, ספורט1) את הפועל תל אביב בוינטר. ההפסד לבית"ר ירושלים במחזור הקודם קטע לרמת גנים רצף של שלושה משחקים ללא הפסד, ובמועדון מהמכתש מאמינים שעם הרבה אמונה ואגרסיביות על המגרש, אפשר לעצור את סגנית האלופה שמגיעה אחרי שבעה ניצחונות רצופים.

המאמן יובל נעים יחסר מחר את המגן בני חדד, שלא ישחק בגין צבירת כרטיסים צהובים, וכן את הבלם גולן חרמון, שעדיין סובל משבר בזרת רגלו. הבלם חיים מלכה לא החלים עדיין מהפציעה בברכו, אולם הוא צפוי להיות בסגל.

מי שיחזור להרכב אחרי היעדרות ממושכת הוא המגן השמאלי תמיר בן עמי, שהתאושש לחלוטין מהפציעה בשרירי הבטן והמפשעה. בן עמי כבר הספיק להיכנס כמחליף בהפסד לבית"ר בשבוע שעבר, ומחר הוא יחזור להרכב הפותח במקומו של חדד המוצהב.

איתי ארקין הצעיר ימשיך לקבל אשראי בין הקורות, כאשר בשלב זה נראה שרפי כהן הוותיק עשוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. וויליאם סוארז יתופקד שוב בעמדת הבלם לצדו של אסי דומב, כאשר הקישור האחורי יכלול שוב את הרוויה קובצ'ביץ', שי חדד ותומר תייר.

החלוץ סרג' איליי, שלא שיחק בטדי בשל פציעה, יחזור להרכב על חשבונו של ג'ורג' דאטורו שיסופסל לראשונה זה זמן רב. איילי יתופקד בחוד לצידו של מור גולן, כאשר בצוות המקצועי מאמינים שבעזרת שני החלוצים המהירים בשפיץ, אפשר יהיה "לעקוץ" את ההגנה של אלי גוטמן.

בהנהלת הפועל רמת גן ביקשו מאוהדי שתי הקבוצות להגיע מוקדם ככל האפשר לאצטדיון וזאת בכדי להימנע מתורים וצפיפות באזור הקופות, זאת כלקח מהמשחק נגד בני יהודה לפני מספר שבועות, אז נתקעו אוהדים רבים בחוץ ונכנסו לתוך האצטדיון דקות ארוכות אחרי שריקת הפתיחה.

הרכב משוער: איתי ארקין, קובי מוסא, וויליאם סוארז, אסי דומב, תמיר בן עמי, הרוויה קובצ'ביץ', שי חדד, תומר תייר, קובי חסן, מור גולן, סרג' איילי.

גוטמן ביקש ללחוץ

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בווינטר. האדומים רוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלהם ולהשיג את השמיני, אבל למרות שהם יגיעו אחרי החמישייה נגד הפועל רעננה ביום שני, בהפועל יודעים שהמשימה מחר לא פשוטה ושרמת גן צברה את מרבית הנקודות שלה במשחקי הבית.

המאמן אלי גוטמן, שביקש מהשחקנים להגיע למשחק מרוכזים, הקרין באסיפה המסכמת קטעי וידאו ממשחקה של הקבוצה ביום שני וכן מההתמודדות של רמת גן נגד בית"ר ירושלים ביום שבת האחרון, משחק בו הפסידו האורדונים 1:0, אבל הציגו לפרקים ארוכים כדורגל טוב. "נגד רעננה שיחקנו מצוין כי הלחץ בחלק הקדמי עבד. אני מצפה שמחר תמשיכו באותה היכולת ובאותו לחץ על כל המגרש", אמר המאמן לשחקנים.

באימון עצמו תירגל גוטמן את אותו הרכב שניצח את רענננה מלבד דגלאס דה סילבה, שערך אימון קל בלבד בגלל המכה שספג בידו באימון אתמול. יחד עם זאת, דה סילבה לא צפוי להחמיץ את המשחק וההרכב יהיה זהה לזה מיום שני. בתוך כך נראה שמיכאל זנדברג צפוי לקבל דקות משמעותיות כמחליף.

הקבוצה עוקבת אחרי מלך השערים של הליגה הבולגרית בעונה שעברה, חלוץ לוקומוטיב סופיה, מרטין קמבורוב בן ה-29, אך בקבוצה מבקשים קודם לברר האם הוא יוכל לשחק עם הקבוצה באירופה. הבולגרי נחשב לסקורר מצטיין בארצו, כבש בעונה שעברה 17 שערים והעונה הבקיע בינתיים 9 שערים ב-15 משחקי ליגה.

התקשורת הרוסית מדווחת הבוקר (שישי) כי חלוץ הפועל תל אביב, סמואל יבואה, נמצא על הכוונת של קבוצת אנז'י מחצ'קלה, העולה החדשה לליגה הראשונה. על פי הפרסומים, מאמן הקבוצה עומארי טטרדזה, שחקן העבר של רומא, התלהב ממשחקו של יבואה ומעוניין בשירותיו לקראת העונה שתתחיל ברוסיה ב-12 במארס 2010.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של יבואה בן ה-23 מוזכר בהקשר של קבוצה רוסית. בינואר אשתקד התעניינה בגנאי צסק"א מוסקבה, אך לא הושג סיכום בין המועדונים. אנז'י תהיה מוכנה לשלם עבור החלוץ כמיליון דולר. כידוע, בהפועל תל אביב מעוניינים למכור את החלוץ, שמתקשה לשחזר את יכולתו הטובה מפתיחת העונה שעברה. בימים האחרונים הוזכר שמו כמועמד להצטרף גם לגנק הבלגית.


הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר,סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully