וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בית"ר ירושלים: קרב ביצורים

נמני תירגל מרכז קישור דפנסיבי עם טומאסיץ' לקראת שבת (19:30, ספורט1). שום עשוי לעלות עם שלושה בלמים

שוער מכבי תל אביב, לירן שטראובר, ערך הבוקר (שישי) אימון מלא וייפתח מחר (19:30, ספורט1) בין הקורות במשחק הצמרת המסקרן בו תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים בבלומפילד. שטראובר סובל עדיין מקרע חלקי בשריר הירך, אולם אחרי המנוחה שקיבל במהלך השבוע הוא אינו מתכוון להחמיץ את המשחק.

בעונה שעברה התקשתה הקבוצה מקרית שלום נגד בית"ר ירושלים ואף לא הצליחה לכבוש כאשר בשלושת משחקי הליגה שנערכו בין שתי הקבוצות, הסתיימו שניים ללא שרים ובמשחק השלישי ניצחו הירושלמים 0:2. מחר ינסו השחקנים של המנג'ר אבי נמני להמשיך את המומנטום והתנופה אחרי הניצחון 0:5 נגד מ.ס. אשדוד שלשום ברבע גמר גביע הטוטו, ולצבור שלוש נקודות בקרב היוקרתי.

הנצחון על אשדוד גרם כאב ראש לא קטן לצוות המקצועי בכל הקשור לקביעת ההרכב למחר. על פי התרגול הטקטי מסתמן שיובל שפונגין, שהצטיין נגד אשדוד, ישוב לעמדת המגן הימני על חשבונו של דור מלול וניסו קפילוטו ימשיך לקבל אשראי לצידו של רונלד ראלדס במרכז ההגנה. איגור טומאסיץ' ושרן ייני, ששיתפו פעולה נגד אשדוד יפתחו ביחד כשליאור ז'אן יירד לספסל.

בחלק הקדמי מתלבט הצוות המקצועי בין גיז'רמו ישראלביץ' ליוסי שבחון, אך האחרון זוכה לעדיפות לפתוח לצידם של תמיר כחלון ואיביצ'ה אילייב, שסיים לרצות עונש הרחקה בעקבות האדום שספג נגד נצרת. עמנואל מאיוקה, שנמצא בכושר הבקעה טוב, יפתח כחלוץ בודד בחוד. מאיוקה צפוי לצאת בימים הקרובים למחנה האימון של נבחרת זמביה שמתכוננת לקראת אליפות אפריקה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, רונלד ראלדס, רוני גפני, איגור טומאסיץ', שרן ייני, תמיר כחלון, יוסי שבחון (גיז'רמו ישראלביץ'), איביצ'ה אילייב, עמנואל מאיוקה.

שום מתלבט לגבי המערך

לאחר ארבעה ניצחונות ברציפות על ארבע עולות חדשות, תנסה בית"ר ירושלים לצאת עם ידה על העליונה גם בסדרת המפגשים הקרובה עם היריבות הוותיקות מתל אביב. היום אחר הצהריים סיימו שחקני בית"ר את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר בבלומפילד ועברו גם תדריך טקטי על היריבה. "אין מה לדבר יותר מדי לפני משחק כזה", אמר שום לשחקניו והראה להם קלטת ערוכה עם ביצועי היריבים בתקופה האחרונה.

"אנחנו תלויים בעצמנו במשחק הזה ואין סיבה שלא נמשיך את רצף הניצחונות מחר", החדיר המאמן אמונה בשחקניו. "תעלו עם רצון ונחישות ותראו שאתם מסוגלים וצרכים לנצח את המשחק הזה". שום הזהיר את שחקניו מפני איביצ'ה אילייב וביקש מהם לתת תשומת לב מיוחדת לשחקן, שעל פי ההוראות הטקטיות הוזכר אחראי הישיר להצלחת מכבי בשבועות האחרונים.

שום שוב לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך על פי התרגולים שערך ניתן לראות כי הוא מתלבט בין הרכב הכולל שלושה בלמים לבין מערך 4:4:2, איתו ניצח במחזורים האחרונים. אם יפתח עם שלושה בלמים יהיה זה פאולו דה לה האסה שיאבד את מקומו בהרכב לטובת אריק בנאדו. במידה ולא, צפוי שום לתת את הקרדיט להרכב המנצח מהשבועות האחרונים, כשההתלבטות היחידה תהיה בין עמית בן שושן לעידן ורד.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלירן דנין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אריק בנאדו (פאולו דה לה האסה), איתן טיבי, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully