וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 0:0 לצ'לסי בבירמינגהאם, שער לבניון בניצחון ליברפול

הכחולים מעדו, יונייטד תוכל לצמק את הפער ל-2 נק' מול האל. שער לבניון ב-0:2 של ליברפול על וולבס, ניצחון ראשון למאנצ'יני

הבוקסינג דיי משמש כידוע באנגליה לא רק לפתיחת מתנות חג המולד ולנתינה לעניי הממלכה, אלא גם ואולי בעיקר לחגיגת כדורגל. היום (שבת) נפתח המחזור ה-19 והחגיגי בפרמייגליג עם מעידה נוספת של המוליכה צ'לסי, שסיימה רק ב-0:0 עם בירמינגהאם המפתיעה, והגדילה זמנית את הפער ממנצ'סטר יונייטד בפסגה לחמש נקודות, כשהאלופה תוכל להקטינו לשתי נקודות בלבד מחר כשתתארח אצל האל.

מנצ'סטר סיטי העניקה לרוברטו מאנצ'יני ניצחון ראשון בבכורה שלו על הקווים עם 0:2 חלק על סטוק, לאחר מכן איכזב הדרבי הלונדוני המסקרן בין פולהאם לבין טוטנהאם כשגם הוא הסתיים ב-0:0, ואת השבת סגרה ליברפול עם 0:2 משלה על וולבס, כשיוסי בניון מתכבד בשער השני של האדומים. המחזור יינעל מחר כשפרט למשחק בין יונייטד להאל ייערך גם מאבק מסקרן בין ארסנל לאסטון וילה באצטדיון האמירויות.

בירמינגהאם - צ'לסי 0:0

הקרב על האליפות מקרטע כבר מספר שבועות כשצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מחליפות מעידות ולא מנצלות אחת את הקשיים של השנייה, וגם חג המולד לא שינה את התמונה כשהכחולים רשמו משחק חוץ שלישי ברציפות ללא ניצחון ואיפשרו לאלופה פעם נוספת למזער נזקים.

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי יצאה למשחק לא קל מול בירמינגהאם המצוינת, שרשמה משחק עשירי ברציפות ללא הפסד ונצמדה למנצ'סטר סיטי במקום השישי. אחרי מחצית ראשונה טובה של צ'לסי שהחמיצה ללא סוף ההזדמנות הטובה ביותר הייתה דווקא של המקומיים כשבדקה ה-31 כבש כריסטיאן בניטז לרשת של פטר צ'ך אך השער נפסל בטענת נבדל.

במחצית השנייה התאזן המשחק ובירמינגהאם איימה עוד מספר פעמים על השער של הלונדונים, שנחלצו בעור שיניהם למרות הרחקתו של פלורן מאלודה בדקה ה-89 עם נקודה בודדת שהעמיקה את הצרות של אנצ'לוטי, שהתעודד בהמשך הערב כשצוות האימון של נבחרת חוף השנהב אישר לדידייה דרוגבה וסולומון קאלו להצטרף לאימוני הנבחרת לקראת אליפות אפריקה רק בסוף השבוע, והשניים יעמדו לרשות המאמן האיטלקי מול פולהאם מחרתיים.

פולהאם - טוטנהאם 0:0

אחרי ה-0:3 הענק על מנצ'סטר יונייטד קיוו בפולהאם להפתיע גם את יריבתם העירונית ולהמשיך לדהור במעלה הטבלה, אבל הפעם הם הסתפקו בנקודה אחת. התרנגולים לא הצליחו לחדור את ההגנה של הקבוצה של רוי הודג'סון, שספגה רק 17 שערים מתחילת העונה ולא הפסידה בששת משחקיה הקודמים, אבל שמרו מצידם על שער נקי וחילקו את הנקודות, בדיוק כמו בדרבי ביניהן בבוקסינג דיי אשתקד.

האורחים פתחו עם פטר קראוץ' ורובי קין בחוד, וגם כניסתו של ג'רמיין דפו הלוהט במקומו של האירי בדקה ה-71 לא הוסיפה למחץ של הארי רדנאפ, שאיבד לא מעט גובה במאבק על המקום הרביעי, ומחר תוכל אסטון וילה לברוח למרחק של ארבע נקודות מטוטנהאם במאבק על המקום האחרון בליגת האלופות עם ניצחון על ארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מנצ'סטר סיטי - סטוק 0:2

שבוע סוער, שכלל חילופי מאמנים והבעות זעם פומביות של שחקנים, עבר על מנצ'סטר סיטי, אבל כשהגיע הזמן לעלות על הדשא הסיטיזנס שמו את הבעיות מאחור וסידרו לרוברטו מאנצ'יני ניצחון ראשון באנגליה. המאמן האיטלקי לא נשאר במתח זמן רב מדי אחרי שכבר בדקה ה-28 עלו התכולים שלו ליתרון, כשקרלוס טבז העביר כדור רוחב לכיוונו של רוביניו, הברזילאי בעט רע והסיט את הכדור לעבר מרטין פטרוב שארב בפינת תיבת החמש ודחק פנימה.

סטוק הקטנה ניסתה לאיים על שער המיליונרים ולאזן עוד לפני ההפסקה, אבל בדקה ה-45 הגיע השני כשגארת' בארי הוריד מצוין עם הראש לעברו של טבז, ששלח רגל גבוהה והשתמש בטאצ' המוכר שלו כדי להקפיץ מעל תומאס סורנסן ולמצוא את הרשת.

ליברפול - וולבס 0:2

עם ניצחון אחד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ואחרי שהודחה מליגת האלופות כבר בשלב הבתים, אספה ליברפול את השברים ויצאה לדרך חדשה עם ניצחון ביתי על וולבס המסוכנת, שהותיר את האדומים במרחק סביר של חמש נקודות מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות.

השחקנים של רפא בניטז שלטו במגרש אך לא הצליחו לפרוץ את ההגנה של האורחים שעמדו יפה על המגרש באנפילד עד הדקה ה-53, בה ראה סטיבן וורד כרטיס צהוב שני והורחק, מה שאיפשר למקומיים לתקוף ביתר שאת, ובדקה ה-62 כבש סטיבן ג'ראד את הראשון אחרי התרוממות נפלאה מעל שני שחקני הגנה ונגיחה עוצמתית פנימה. כעבור שמונה דקות הגיע גם תורו של יוסי בניון, כשהקשר הישראלי השתלט על כדור תועה ברחבה ושיחרר בעיטה אלכסונית שחדרה לרשת של מרכוס הנמן וקבעה את תוצאת המשחק. בניון הוחלף בדקה ה-89 על ידי ג'יי ספירינג הצעיר.

ברנלי - בולטון 1:1

לאחר שהביסה את ווסטהאם 0:3 במחזור הקודם לא הצליחה בולטון לייצר המשכיות, ואחרי שמתיו טיילור העלה אותה ליתרון בבעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-29, איזן דייויד ניוג'נט למקומיים בנגיחה בדקה ה-56. תמיר כהן פתח בהרכב בולטון ושיחק 90 דקות.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - אברטון 1:1
לסנדרלנד: דארן בנט 17, לאברטון: מרואן פלאיני 85.

וויגאן - בלקבורן 1:1
לוויגאן: הוגו רודז'גה 53, לבלקבורן: בני מקארתי 30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully