וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "רעבים לחזור לנצח"

מאמן בני יהודה, שלא ניצחה שני משחקים, פיתח תיאבון. בנו של היו"ר מגן ישמש שוער השני כשאיינוגבה ישהה באליפות אפריקה

"אין ספק שאנחנו צריכים לחזור לנצח, אנחנו מאוד רעבים לחזור לנצח", כך אמר הערב (חמישי) מאמן בני יהודה גיא לוזון לקראת משחק הקבוצה ביום ראשון נגד מכבי נתניה בבלומפילד במחזור ה-15 שיינעל את הסיבוב הראשון בליגת העל. "אם בשני המשחקים האחרונים ספגנו ארבעה שערים אז כנראה שלא עבדנו טוב מבחינה הגנתית, ונהיה חייבים להיות יותר מסוכנים בהתקפה. אנחנו רוצים ליצור יותר מצבי הבקעה ולראות יותר שחקנים שלנו ברחבת היריב", הוסיף המאמן.

בשבועות האחרונים נראה שמשהו במכונה הזהובה לא דופק כראוי, ולוזון לא התכחש: "באופן טבעי כשאין תוצאות כל מה שיאמרו נכון. תוצאות וניצחונות הם תרופת הפלא הכי טובה עבורנו. אני אף פעם לא מתייחס לשחקן כזה או אחר ושלם עם כל הרכב שאני עולה איתו במאת האחוזים".

גם הפעם, כמו לפני כל משחק, לא התייחס לוזון לזהות היריבה: "אנחנו חוזרים לבלומפילד, ונצטרך להיות מאוד מרוכזים ב-90 הדקות. כבר אמרתי שאין משחק קל בליגה. נהיה חייבים להיות מאוד אגרסיביים כשהכדור אצל היריב ומאוד קרים ושקטים כשהכדור אצלנו".

ליניץ' ואמסיס לא התאמנו, והם בספק גדול למשחק

הערב ערכה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק. בשל שזרוע החורף הנוסף במגרש בשכונת התקווה התאמנו הזהובים במגרש בספורטק דרום. הקשר הקרואטי סיניסה ליניץ' קיבל היום זריקה לטיפול בכאבים בברכו ולא נטל חלק באימון. ליניץ' ינסה להתאמן בשישי, אולם כרגע הוא בספק גדול למשחק. מאימון הערב נעדר גם הקשר ג'ורג' אמסיס, שסובל מפציעה בקרסולו ונצטווה לנוח שלושה ימים על ידי רופא הקבוצה, גם אמסיס בספק גדול. הבלם הקולומביאני איבן גארידו קיבל שחרור מהאימון כדי שיוכל לחגוג את הכריסמס עם משפחתו. ניתוח האורתוסקופיה בברכו של הבלם אביב חדד נדחה לשבוע הבא. אחרי הניתוח ייעדר חדד לתקופה של כשישה שבועות.

בשכונה נערכים לנסיעתו הצפויה של השוער הניגרי דלה איינוגבה לאליפות אפריקה עם נבחרתו. איינוגבה ימריא למחנה האימון של ניגריה ב-30 לחודש דצמבר, והוא צפוי להיעדר כשלושה שבועות. מי שימלא את מקומו בין הקורות הוא שוער המשנה רן קדוש, כאשר מי שיתפוס את מקומו של קדוש כשוער המחליף הוא מיקי מגן, בוגר מחלקת הנוער של המועדון ובנו של יושב הראש חזי מגן שחזר השבוע לפעילות אחרי שהחלים לחלוטין מפציעה קשה בברכו. מגן ג'וניור החל השבוע להתאמן במדי הזהובים, והוא יהיה בסגל הקבוצה לאורך כל חודש ינואר כשוער שני של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully