וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת פנתה לבני יהודה בנוגע לאיציק עזוז

ביקשה לשאול את המגן עד תום העונה, גיא לוזון משהה את ההחלטה. במועדון מצפים מההתאחדות שלא תרחיק את מחפוד

הפועל פתח תקוה פנתה היום (חמישי) לבני יהודה תל אביב וביקשה לשאול את המגן הימני איציק עזוז עד תום העונה. בשלב זה, המאמן גיא לוזון הודיע כי הוא משהה את ההחלטה. בפתח תקוה מאמינים שהעובדה שעזוז לא מקבל קרדיט ממאמנו עשויה לגרום לו לעזוב את המועדון בו גדל. גם עומרי קנדה עדיין מועמד לקבוצה. בתוך כך, אלי מחפוד לא מוותר על האפשרות להביא גם את ג'וניור ויסה.

כפי שפורסם לאחר המשחק מול מכבי חיפה אתמול, הקבוצה מעוניינת בקשר ישראל זגורי וכבר פנתה למכבי חיפה על מנת לברר את מעמדו. כזכור, בזגורי מעוניינות גם הפועל עכו ואחי נצרת. קובי דג'אני, ששוחח אתמול עם אלי מחפוד, הבין כי הקבוצה אמורה להחתים קשר אחורי. אם זה יקרה, דג'אני יעזוב את הקבוצה.

בפתח תקוה מצפים מההתאחדות לכדורגל שלא להרחיק את המאמן אלי מחפוד, זאת בטענה שהוא לא קילל את השופט אלא רק הביע ביקורות על העובדה שלא נשרקו מספר עבירות לזכות הקבוצה, שאחת מהן הייתה אמורה לזכות את הקבוצה בפנדל. למחפוד יש הרשעה קודמת על תנאי מחודש אוגוסט, אז שימש כמאמן אחי נצרת. "מדובר באירוע שקרה סמוך לסיום. לא השמעתי הערה מעליבה", אמר מחפוד. "אני מקווה מאוד שההתאחדות תתחשב בכך". כבר עתה ברור כי המאמן יועמד לדין, כנראה ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully