וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול מגששת אצל באלוטלי וסואזו

'ספורט' הקטלאני מדווח ששני חלוצי אינטר נמצאים על הכוונת אצל הקבוצה הספרדית. חואן מנואל ליו מונה למאמן אלמריה

האם מעמדו של בן סהר באספניול מתערער? על פי הדיווחים, הקבוצה מברצלונה מחפשת חיזוק בעמדת החלוץ ותרה אחרי מועמדים שיגיעו בינואר כששני שמות שעלו מגיעים מאינטר. 'ספורט' הקטלאני מדווח כי מריו באלוטלי ודויד סואזו הם שני המועמדים המשמעותיים להגיע.

על פי אותו דיווח, אספניול עושה מאמץ להביא את אחד מהשניים לתקופת השאלה. סואזו נחשב לאפשרות הבכירה יותר לעזוב את סן סירו מאחר והוא ממעט לשחק תחת ז'וזה מוריניו, אך גם ליבורנו נחשבת למועמדת רצינית לקלוט את החלוץ מהונדורס.

לגבי באלוטלי המצב קצת יותר מסובך, כאשר לאחרונה עלתה האפשרות שהוא יעזוב. אלא שבאינטר מכחישים שעל אף הבעיות של באלוטלי עם מוריניו, החלוץ האיטלקי אמור לזכות לגיבוי מהנשיא, מאסימו מוראטי, שתמיד טען כי הוא לא יעמוד למכירה.

חואן מנואל ליו מונה למאמן אלמריה

לאחר פתיחת העונה המאכזבת ומספר ימים אחרי שהחליטה לפטר את הוגו סאנצ'ז, מצאה היום (חמישי) אלמריה מאמן חדש במסגרת קרבות ההישרדות שלה בליגה הספרדית, והפעם מדובר בחואן מנואל ליו. כזכור, הקבוצה הצנועה החליטה לפטר את שחקן העבר המקסיקני הגדול בעקבות פתיחת העונה החלשה, כאשר ההפסד 2:0 לאספניול במחזור הקודם היה מבחינתם הקש ששבר את גב הגמל. אלמריה נמצאת נכון לעכשיו במקום ה-17 בליגה הספרדית, נקודה אחת מעל הקו האדום, עם שלושה נצחונות מ-15 המשחקים הראשונים.

ליו (44), שהתחיל את קריירת האימון שלו בגיל 16, אימן עד היום במספר רב של מועדונים, בעיקר בליגה השניה בספרד, כאשר בעונה שעברה הוא אימן את ריאל סוסיאדד, ממנה פוטר לאחר שלא הצליח להעלותה לליגה הבכירה. ליו יעביר את אימון הבכורה שלו בתחילת השבוע הבא, כאשר משחקו הראשון יהיה ב-3 בינואר, אז תארח אלמריה את חרז.

עדכון ראשון: 15:37
עדכון אחרון: 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully