וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע יפגוש את ויינטרוב בגמר אליפות ישראל

הישראלי הבכיר ניצח את אוקון ויפגוש את היריב הצעיר, שהפתיע את הראל לוי. פאר וגלושקו גם בגמר, רם ובר זכו בזוגות

שלב חצי הגמר באליפות ישראל בטניס נפתח היום (חמישי) ברעננה, כאשר בכיר טניסאי ישראל, דודי סלע, היה הראשון לעלות למשחק הגמר. סלע ניצח בחצי הגמר את נועם אוקון 3:6, 4:6, ויפגוש בגמר שיתקיים מחר את אמיר ויינטרוב, אחד הטניסאים הצעירים בסבב, שהפתיע את אלוף ישראל, הראל לוי עם 4:6, 3:6. אגב, עד כה סלע זכה פעם אחת בלבד באליפות ישראל (ב-2006) כשבשנה שעברה הוא הפסיד להראל לוי בגמר.

“זה הניצחון הגדול בקריירה שלי", אמר ויינטרוב. "הייתי קצת פצוע לפני המשחק, עברתי טיפול ובכל זאת עליתי לשחק. שיחקתי מצויין ואם אני משחק ככה, אני יכול לנצח כל אחד, גם את דודי סלע. הראל לוי היה הכבשה השחורה שלי בשנים האחרונות, תמיד הפסדתי לו בחצי הגמר. אני אתן הכל מול סלע".

פאר: "סוף סוף היה לי פייט"

בטורניר הנשים לא נרשמו הפתעות יוצאות דופן, כאשר שחר פאר נאצה אמנם לעבוד קשה יותר מאשר בסיבובים הקודמים, אבל היא שלחה את קרן שלמה הביתה אחרי 2:6, 5:7. בגמר היא תפגוש את יוליה גלושקו, שאיבדה את המערכה הראשונה נגד חן אסטרוגו (7:6) אבל התעשתה בהמשך עם 4:6, 1:6 בדרך לגמר, שיתקיים מחר.

אצל הנשים פאר זכתה בכל שלוש השנים האחרונות בתואר ובסך הכל זכתה חמש פעמים. בשנה שעברה היא ניצחה את ציפי אובזילר 4:6, 6:1, 6:7. הישראלית אמרה בסיום: "היה משחק הרבה יותר קשה מהקודמים ואני שמחה על זה. סוף סוף יש מישהי שהחזירה לי באליפות הזאת כדורים טובים והיה לי פייט, אני מקווה מאוד שקרן תתקדם עוד ואז תהיה תחרות טובה על המחבט השני בפדרציה בין יוליה, חן וקרן".

בטורניר הזוגות זכו אנדי רם ונועם בר, שדורגו 4, אחרי ניצחון 3:6, 3:6 על דודי סלע וסער סטיל, שהגיעו כמדורגים 1. אצל הנשים זכו קרן שלמה וחן אסטרוגו, שדורגו 1 אחרי ניצחון 2:6, 1:6 על קרן זלוטיקמן ואלכסנדרה קיצ'וטקין.

עדכון ראשון: 15:26
עדכון אחרון: 17:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully