וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניות של שפונגין חוזרות לעלות

24.12.2009 / 14:36

היכולת הטובה של המגן בגביע הטוטו אמורה להקנות לו מקום בהרכב מכבי ת"א מול בית"ר. שטרובר ערך אימון אבל בספק

הניצחון 0:5 של מכבי תל אביב אמש (רביעי) ברבע גמר גביע הטוטו על מ.ס. אשדוד, ובמיוחד היכולת שהציגו מספר שחקנים בקבוצה, גורמים כאב ראש לא קטן לצוות המקצועי של הקבוצה, בראשות אבי נמני, לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת הקרוב בבלומפילד.

מנג'ר הקבוצה התייחס בתום המשחק לעובדה ששחקני הספסל שקיבלו הזדמנות הציגו יכולת טובה, ואמר: "השאיפה שלנו מתחילת העונה היתה להגיע למצב שכמעט בכל תפקיד יהיו שני שחקנים שנאבקים על מקום בהרכב. זה עדיין לא מה שאנחנו מייחלים לו, אבל זה הכיוון. אלה דברים שלא קורים בהוקוס פוקוס ולקחנו את זה בחשבון. אנחנו מאמינים שאנחנו בדרך הנכונה ויש לנו את הסבלנות. השחקנים יודעים שצריך להיאבק קשה על חולצת ההרכב ואני בטוח שזה יעשה רק טוב".

נמני כבר מסתכל קדימה לעבר המשחק בשבת והוסיף: "מצפה לנו משחק מאוד קשה ביום שבת נגד בית"ר ירושלים, נתכונן בהתאם ונקווה שנצליח להציג את אותה יכולת. נצטרך לעמוד בצורה נכונה ונבונה כמו שעשינו היום".

אמש ביצע נמני שבעה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בתיקו 3:3 נגד נצרת בשבת שעברה. כבר עתה ברור שאיביצ'ה אילייב, שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב, ככל הנראה על חשבונו של תמיר כחלון. גם עמנואל מאיוקה אמור לפתוח, על חשבונו של איליה יברויאן המאכזב. השוער לירן שטראובר, שסובל מכאבים ברגלו בעקבות קרע קטן בשריר הירך, התאמן הערב, עדיין סובל מכאבים ומחר יתברר אם הוא ישחק בשבת נגד בית"ר. בכל מקרה בקבוצה סומכים גם על שוער המשנה, גיא סולומון, אולם עד שבת יעשו מאמצים להכשיר את שטראובר. חמשת הזרים של הקבוצה שוחררו הערב מאימון הקבוצה בשל חג המולד כדי לחגוג עם משפחתם. מחר הקבוצה תקיים אימון בשעות הצהריים.

המגן יובל שפונגין, אחד מאותם שינויים שביצע נמני אמש, הציג את אחד ממשחקיו הטובים העונה. שפונגין, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובת דור מלול, צפוי לפתוח גם בשבת נגד בית"ר לאור יכולתו הטובה במשחק גביע הטוטו. שחקן נוסף שקיבל מחמאות מהצוות המקצועי הוא יוסי שבחון, שכבש שער נפלא. הקשר הבקיע גם בתיקו נגד נצרת ובקבוצה מרוצים מאוד מחזרתו לכושר. "תמיד ידענו מה יוסי שווה ואנחנו שמחים שהסבלנות כלפיו השתלמה לבסוף. מה שחשוב זה לשמור על יציבות לאורך זמן", אמר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully