וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון לצד מארק יוז

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד יצא נגד הדרך בה פוטר עמיתו ממנצ'סטר סיטי: "זה בלתי מתקבל על הדעת. יש דרך לעשות דברים"

למרות היריבות הספורטיבית האדוקה ולמרות שביקרו אחד את השני לא פעם בעבר, מתברר שבין אלכס פרגוסון ומארק יוז ישנה לא מעט הערכה הדדית. הבוקר (חמישי), עמד מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לצידו של מנג'ר מנצ'סטר סיטי לשעבר, שפוטר מתפקידו בסוף השבוע שעבר. "זו התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת", אמר פרגוסון. "מיום שבת בבוקר החלו לצוץ שמועות, ומארק בוודאי הבין שזהו משחקו האחרון. זה מצב נורא להיות בו".

כזכור, יוז פוטר ביום שבת שעבר, למרות שניצח את סנדרלנד, ועוד באותו יום הודיעו הסיטיזנס על החלפתו ברוברטו מאנצ'יני האיטלקי. "זה לא משנה אם הפסדת שני משחקים או 20, יש דרך לנהוג עם אנשים", המשיך פרגוסון את הביקורת שלו כלפי הנהלת היריבה העירונית השנואה. "משום מה, חג המולד מוציא את הרע מתוך מנהלי הקבוצות. אני לא יודע איך הם היו מסוגלים לעשות דבר כזה".

בינתיים, ממשיכים השדים האדומים בהכנות לקראת משחק חג המולד החשוב נגד האל ביום ראשון הקרוב. ההיסטוריה אומרת שמנצ'סטר יונייטד מעולם לא הפסידה חמישה משחקים לפני פגרת חג המולד וזכתה באליפות, והמנג'ר הסקוטי ממש לא רוצה שזה יקרה העונה. "זהו זמן קריטי. הפסדנו נגד אסטון וילה ופולהאם, כך שהמטרה היא לנצח כל משחק מעתה והלאה", אמר מגן יונייטד, פטריס אברה. "אנחנו תמיד משחקים טוב בתקופה הזאת, והפעם, יותר מתמיד, אנחנו צריכים נצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully