וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית: "זה היה כמו לזרוק חצים"

ג'יי אר סמית הסביר את 10 השלשות שהובילו ל-41 נקודות מול אטלנטה. פירס הפצוע ייעדר שבועיים, גאסול ממשיך בלייקרס

לילה מאוד מעניין היה לנו ב-NBA. בין ההפסד של סן אנטוניו לפורטלנד הפצועה, הניצחון המרשים של אוקלהומה סיטי על פיניקס, ההשפלה שהנחילה טורונטו לדטרויט בבית, היעילות של אורלנדו והדרמה בין קליבלנד וסקרמנטו, אין ספק כי הסיפור הגדול ביותר של הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא ג'יי אר סמית. השוטינג גארד של דנבר התחיל את משחק הבית של הנאגטס מול אטלנטה מהספסל, כמו בדרך כלל, וסיים אותו עם 41 נקודות מדהימות, ועשר שלשות יוצאות דופן לא פחות.

"התחלתי להיכנס לקצב מוקדם, כבר ברבע הראשון. החברים חיפשו אותי, הם התחילו לעשות דאבל-טים על כרמלו. כל השאר היה כמו לזרוק חצים", הסביר סמית המאושר את ההצגה הגדולה עם תום המשחק. ברגעים כאלה קל לשכוח שסמית לא שיחק את שבעת המשחקים הראשונים של העונה בגין הרחקה, ומאז שחזר הוא קולע כמעט 15 נקודות למשחק ב-26 דקות, מה ששם אותו עמוק בהתמודדות על תואר השחקן השישי של העונה, בטח ובטח אחרי המשחק המדהים הלילה.

"הרבה מהזריקות שלו הלילה היו משוגעות, אבל זה הכישרון שלו", אמר מאמן הנאגטס, ג'ורג' קארל. "צריך פשוט לחיות עם זה. הלילה הוא היה בזון, אז צריך לתת לו ללכת עם זה. זה מצוין שיש לנו שחקן כמו ג'יי אר, שיכול להיכנס ככה למשחק ולהשתלט עליו".

ובין שלשה לשלשה, היה גם משחק הלילה, ו-41 הנקודות של סמית עזרו לדנבר להשיג את נצחונה ה-20 העונה, כל זאת ללא צ'ונסי בילאפס הפצוע. זו גם היתה הפעם הראשונה העונה שהנאגטס מצליחים לנצח גם כאשר אחד משחקני החמישיה שלהם פצוע. "טוב שסיימנו את הרצף הזה, כי לא כולם יכולים להישאר 100 אחוז בריאים כל העונה", אמר קניון מרטין, שקלע 14 נקודות. מנגד, ההוקס יודעים מדוע הפסידו הלילה את ההתמודדות. "נגמרה לנו האנרגיה. לא היתה לנו האינטנסיביות שבדרך כלל יש לנו", הסביר ג'ו ג'ונסון.

דטרויט עושה היסטוריה

בצד השני של הספקטרום, ההופעה הגרועה והמבישה של הלילה הגיעה מדטרויט, שם, אל מול 19 אלף צופים בפאלאס, הובסו הפיסטונס 94:64, במה שהיתה התצוגה ההתקפית הגרועה בתולדות המועדון. דטרויט קלעה 28 אחוזים מזוויעים מהשדה, והשוו את סך הנקודות הנמוך ביותר של הקבוצה מאז חוקי ההתקפה החדשים, ב-1954/55.

"זה היה נורא, הפסד מביך", הודה מאמן הפיסטונס, ג'ון קיוסטר, עם תום המשחק. "אני לוקח על עצמי את האשמה, בגלל שלא נראנו מוכנים וזו העבודה שלי. כשחסרים לנו הרבה שחקנים, לעשות את הדברים הקטנים נהיה קשה", הוסיף המאמן, שראה את הקבוצה שלו לוקחת 23 ריבאונדים בהתקפה, אך לא מנצחת את רובם.

טורונטו, מצידה, קטעה רצף של 11 הפסדים, הרבה בזכות 11 אסיסטים של הידו טורקוגלו ו-53 אחוזים קבוצתיים מחוץ לקשת. "ידעתי שיהיו לי הרבה אסיסטים אם הכדור יהיה בידיים שלי, ודאגתי שהחבר'ה יקבלו את הזריקות הכי טובות שיש. זו עבודת צוות. היתה לנו עבודת צוות מצוינת הלילה".

מקמילן מתמוגג

ברנדון רוי, גרג אודן, רודי פרננדז, טראוויס אאוטלו, ג'ואל פריזבילה, ניקולה באטום, פטי מילס. ללא כל השחקנים הללו, הצליחה פורטלנד לנצח בטקסס את סן אנטוניו 94:98, כשהיא מקבלת 31 נקודות גדולות מג'רד ביילס (שיא קריירה), 12 נקודות ו-12 ריבאונדים מג'וואן הווארד הוותיק, וכשבסגל שלה רשומים שמונה שחקנים בלבד. מול סן אנטוניו של העונה, מתברר שגם זה מספיק.

"אין לי מילים. אני כל כך שמח בשביל החבורה הזאת", התמוגג מאמן הבלייזרס, נייק מקמילן. ביילס, שהיה גדול, הוסיף: "תמיד היה לי ביטחון, אבל לא ידעתי שאתן משחק כזה. אנחנו בהחלט צריכים את ברנדון חזרה, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לנצח משחקים", אמר הגארד הצעיר והמצוין.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פירס פצוע, גאסול ממשיך בלייקרס

* פול פירס עבר אמש ניתוח בברכו הימנית, והוא יחמיץ את השבועיים הקרובים. קפטן הסלטיקס פונה לבית החולים עם תום נצחונה של בוסטון 94:103 על אינדיאנה ביום רביעי כשברכו מזוהמת, ורק לאחר יממה התבררה חומרת הפציעה. פירס יחמיץ את המשחק המעניין של הסלטיקס בחג המולד נגד אורלנדו, כאשר כרגע גם לא ברור האם קווין גארנט יוכל ליטול חלק במפגש, כשמארקיס דניאלס וגלן דייויס בטוח ייעדרו.

* עכשיו זה רשמי: פאו גאסול האריך את חוזהו בלייקרס בשלוש שנים נוספות, כאשר הוא צפוי להרוויח 57 מיליון דולר לאורך התקופה. "זה נותן לי המון ביטחון ושלווה", אמר הספרדי. "יש לנו קבוצה אדירה וכולנו רוצים אותו דבר, כולנו רוצים להיות הקבוצה הכי טובה. זה דבר מצוין, להיות חלק ממשהו כל כך מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully