וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באירופה: לוקה טוני יחתום ברומא

החלוץ האיטלקי שהוזכר כמועמד לליברפול, יחזור למולדתו כדי לצבור דקות משחק. האם סקולארי יחליף את פרארה ביובנטוס?

לפי דיווחים באיטליה, הסאגה סביב המשך דרכו של החלוץ האיטלקי לוקה טוני, אמורה להסתיים ממש בקרוב, כששחקנה של באיירן מינכן יעבור לרומא. טוני, שאיבד את מקומו בהרכב של באיירן, מתוכנן לעבור לקבוצה חדשה כבר הרבה זמן. למרות שהיו שמועות חזקות על מעבר שלו לליברפול, נראה כי כל הדרכים יובילו את טוני לרומא, כאשר המטרה העיקרית שלו היא להרשים את מאמן נבחרת איטליה, מרצ'לו ליפי, לקראת המונדיאל.

לפי הדיווחים, כל פרטי העסקה כבר סוכמו, וטוני יוצג כשחקנה של רומא כשחלון ההעברות באירופה יפתח, זה יקרה ב-3 לינואר. בבאיירן מינכן הודיעו כבר לפני כמה ימים כי טוני יוכל לעזוב את הקבוצה, ונראה כי אחרי פגרת חג המולד, החלוץ האיטלקי כבר יתאמן לצד חברו פרנצ'סקו טוטי.

סקולארי? ליובנטוס?

דיווחים נוספים באיטליה גורסים כי יובנטוס שוקלת את הבאתו של לואיס פליפה סקולארי כמחליף אפשרי לצ'ירו פרארה המאכזב. על פי הדיווח, חזרתו של רוברטו בטגה, שחקן העבר הגדול של הקבוצה לתפקיד ניהולי במועדון, תגרור עמה מספר שינויים בצוות המקצועי והניהולי, והבאתו של המאמן הברזילאי הוותיק עשויה לעמוד במרכז אותם שינויים.

כזכור, בחודש יוני החליט במפתיע סקולארי לאמן בקבוצת פ.צ בוניודקור מאוזבקיסטן, ובאופן עקרוני חתם על חוזה לעונה וחצי. העובדה כי המאמן הברזילאי המוערך מדבר איטלקית, וכי בשורות הגברת הזקנה משחקים שלושה שחקני מפתח מברזיל (אמאורי, פליפה מלו ודייגו) עשויה לעזור לסקולארי לקבל את הג'וב, אלא שכעת, כאמור, מדובר בשמועות בלבד, ויובנטוס הקפידה שלא להגיב אליהן בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully