וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: כל הישראלים הודחו מהגביע

מחזיקת הגביע גנק הודחה כבר בשמינית הגמר לאחר הפסד 2:1 לרוסלארה (90 דקות לברדה). גם לוקרן וסטנדרד ליאז' בחוץ

השגרירים הישראלים בבלגיה חוו ערב לא נעים במסגרת משחקי שמינית גמר הגביע. גנק, מחזיקת הגביע הבלגי, סיימה את דרכה במפעל כבר בשמינית הגמר לאחר הפסד ביתי 2:1 לרוסלארה ומעתה היא תתרכז במאבקי התחתית כמו גם לוקרן שהפסידה באותה תוצאה לקלאב ברוז'. סטנדרד ליאז' המקרטעת בליגה תחפש נחמה בליגה האירופית לאחר הפסד ביתי 2:1 לקורטרייק.

עם אליניב ברדה בהרכב, מחזיקת הגביע הובכה במשחק הביתי מול רוסלארה, נועלת הטבלה. סמיר אל חאוירי ההולנדי-מרקואי כבש לאורחים בדקה ה-16, לפני שז'ואו קרלוס הברזילאי איזן לגנק בדקה ה-50. ברדה וחבריו הפעילו מכבש לחצים על השער של רוסלארה, אבל ספגו במתפרצת ואל חאוירי השלים צמד כשכבש את שער הניצחון שבע דקות לפני הסיום. ברדה השלים 90 דקות מלאות.

לוקרן הגיעה לברוז' למשחק קשה מול סגנית המוליכה, שנותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של קרל הופקנס בדקה ה-43. אלא ששתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה העלה דורג'ה קומאהה הקמרוני את המארחים ליתרון 0:1. רונאלד ורגאס הכפיל בדקה ה-81 ושער מצמק של מרסל מבאיו בתוספת הזמן לא עזר ללוקרן. אבי סטרול שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב. עומר גולן ויואב זיו לא שותפו במשחק.

סטנדרד ליאז', שלא מפסיקה להפסיד בליגה, מצאה עצמה גם מחוץ לגביע לאחר הפסד ביתי מביך 2:1 לקורטרייק. ברכט קאפון כבש את הראשון בדקה ה-30 וכריסטיאן בנטקה, המושאל מסטנדרד לקורטרייק, כבש מול מחזיקת כרטיסו כעבור שלוש דקות. דיומרסי מבוקאני החטיא מהנקודה הלבנה לפני ההפסקה. אקסל ויטסל רק צימק בדקה ה-80. רמי גרשון ישב 90 דקות על ספסל אלופת בלגיה.

* הערב התקיים הסיבוב הרביעי בגביע ההולנדי. אייאקס לא ריחמה על WHC החובבנית והביסה אותה במגרשה בתוצאה הלא שגרתית 1:14. לואיס סוארז האורוגוואי כבש שישה שערים לאורחים מאמסטרדם שהובילו 1:6 בהפסקה. מרקו פנטליץ', איסמעיל אייסאטי וקנדי בקירצ'וגלו כבשו צמדים. דמי דה זו ושער עצמי חתמו את הערב הלא נעים של הקבוצה החובבנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully