וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה ייעדר ממחזורי חג המולד

הסגל של צ'לסי הפך דליל יותר עם פציעתו של הצרפתי. דרוגבה יטוס לאליפות אפריקה אחרי המשחק בשבת. סטארידג' בכוננות

אנגליה מתמרקת לקראת מחזורי הכריסמס וצ'לסי, שנמצאת בתקופה רעה, קיבלה הערב (רביעי) עוד בשורות רעות. החלוץ הצרפתי ניקולא אנלקה הפצוע יחמיץ את שני משחקי הליגה הקרובים בשל פציעה בשריר, מה שיסלול את דרכו של דניאל סטארידג' הצעיר להרכב.

"לאנלקה יש בעיה קטנה בשריר והוא לא מוכן למשחקי חג המולד", אמר קרלו אנצ'לוטי. "יש לנו בעיות כי אנחנו משחקים גם בגלל מייקל אסיין ודקו", המשיך האיטלקי. צ'לסי תתארח אצל בירמינגהאם בשבת (14:45) ותארח את פולהאם ביום שני בשעה 17:00. דידייה דרוגבה ישחק בשבת את משחקו האחרון לפני ההמראה לאליפות אפריקה, מה שהופך את הסגל של האיטלקי לקצר עוד יותר.

"לסטארידג' זוהי הזדמנות מצוינת להראות את היכולת שלו. הוא שיחק טוב נגד ווסטהאם ואמור לפתוח נגד בירימינגהאם. יש לי ביטחון בחלוצים שלי ואני לא מתכוון רק לדרוגבה, אנלקה וקאלו אלא גם לסטארידג' ופאביו בוריני". השניים האחרונים, על פי אנצ'לוטי, יפתחו במשחק ביום שני.

צ'לסי ניצחה רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים, אך שמרה על פער של ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד. אנצ'לוטי נשמע דרוך לקראת המשחקים הקרובים מול שתי יריבות שנראות נהדר לאחרונה: "אלה משחקים מאוד חשובים. אנחנו בעמדה טובה עם ארבע נקודות יתרון. נכון שאנחנו בתקופה לא טובה ולא שיחקנו טוב לאחרונה, אבל אנחנו חייבים להישאר מרוכזים כדי לנצח משחקים מול יריבות מאוד חזקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully