וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

גם הרכב חסר ויכולת חלשה לא מנעו מהאלופה מכבי חיפה לנצח 1:2 את הפועל פתח תקוה ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו

מוליכת הטבלה מול המדורגת אחרונה. על הנייר לא כוחות, במיוחד כשלפני כשבוע וחצי הביסה מכבי חיפה את הפועל פתח תקוה 0:4 באורווה. אלא שלגביע הטוטו על הרכביו החסרים, חוקים משלו. מכבי חיפה שיחקה בהילוך ראשון, הבכירים ישבו ביציע וחבריהם שמרו על הרגליים לקראת הדרבי העירוני ביום שני, וגם זה הספיק לניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה הערב (רביעי) והעפלה לחצי גמר המפעל השלישי בחשיבותו.

שוער הפועל פתח תקוה אוסטין אג'ידה מול ישראל זגורי, מכבי חיפה. יותם רונן
נעים להכיר. זגורי מול אג'ידה/יותם רונן

בשבת הספיקו למכבי חיפה 23 שניות כדי למצוא את הרשת של בני יהודה בדרך לניצחון 13 מ-14 משחקים. הערב אייל גולסה יכול היה לעשות זאת כבר אחרי 15 שניות, אך הוא נתן הזדמנות ראשונה להכיר את אוסטין אגי'דה, השוער הניגרי החדש של הפועל פתח תקוה, שהותיר רושם טוב בסך הכל בהופעת הבכורה, למרות חלקו המסוים בשער השני. גם הנבחן הגאורגי, רזאב גוצירידזה, הראה למרות העייפות כמה פעולות חיוביות כדי להצדיק את הרקורד הבינלאומי שלו. האירוע המרכזי במחצית הראשונה החלשה היה פנדל שלא נשרק לזכותה של פתח תקוה, אבל השופט זיו אדלר החזיר במחצית השנייה, אחרי ששמע במחצית מה חושבים עליו המלאבסים.

לאחר ההפסקה הסיט אלישע לוי את אייל משומר בחזרה לאגף ימין וקיבל בישול מטאלב טואטחה שנכנס לעמדת המגן השמאלי וסידר לוולדימיר דבאלישווילי שער קל בדקה ה-47. אך עודף הביטחון של משומר איפשר בצד השני לארמון בן נעים לסחוט פנדל ולאודי חנון להשוות בדקה ה-58 מהנקודה הלבנה. למרות השיוויון, גם החילוף השני של אלישע לוי נשא פרי. בדקה ה-67 ישראל זגורי נעזר בהגנת האורחים ובמיקום רע של אגי'דה כדי להחזיר את היתרון לאלופה. למכבי חיפה זה הספיק, והיא רחוקה שני משחקים מזכייה חמישית בתולדותיה בגביע הטוטו.

מהלך המשחק

דקה 1: גולסה קיבל כדור 20 מטר אלכסונית מהשער של פתח תקוה אחרי 15 שניות ובעט מהאוויר שטוח, אג'ידה ירד היטב והדף לקרן.

דקה 13: רפאלוב הגביה קרן, טשיירה נגח מחמישה מטרים ואג'ידה הדף מצוין. גולסה שלח את הריבאונד החוצה.

דקה 17: עוסמאן הגביה מימין ודבאלישווילי נגח מ-10 מטרים לידיו של השוער הניגרי.

דקה 30: משומר, כמגן שמאלי הפעם, בעט מ-20 מטרים אלכסונית, הכדור פגע במגן אורח וכמעט חדר פנימה.

דקה 33: בשירו דהר מימין והשאיר אבק למימון שרדף אחריו והכשיל אותו ברחבה. השופט זיו אדלר לא שרק, וטעה.

דקה 43: גוצירידזה ניסה את מזלו מ-18 מטרים, הכדור הוסט בדרך ונעצר בידיו של אדרי.

דקה 47: גול! המחליף טואטחה הגביה משמאל, גדיר ניסה להמשיך עם העקב ודבאלישווילי השתלט ובשמאל שלח לרשת של אגי'דה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 58: גול! משומר השתעשע עם הכדור ברחבה שלו, בן נעים נכנס בינו לבין השוער אדרי ונפל. הפעם השופט שרק לפנדל מפוקפק וחנון כבש. הפועל פתח תקוה משווה ל-1:1

דקה 67: גול! זגורי קיבל כדור על סף הרחבה, הטעה פעם אחת ובעט כדור שפגע בשחקן אורח, ובצורה קשתית חלף מעל אגי'דה. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 85: כדור חופשי של הפועל פתח תקוה עשה דרכו לרחבת חיפה, קולמה שם רגל וכמעט הבקיע שער עצמי.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עוסמאן (טאלב טואטחה, 46), ז'ורז'ה טשיירה, שי מימון, אייל משומר, ג'ון קולמה, בירם כיאל (טיאגו דוטרה, 59), מוחמד גדיר (ישראל זגורי, 53), ליאור רפאלוב (דקל קינן, 71), אייל גולסה, ולדימיר דבאלישווילי (אייל שטרכמן, 90).

הרכב הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, עמנואל מתיאס, אודי חנון, גל כהן, ג'ונתן אסוס, תומר בן חיים (איימן אבו סלאח, 87), רפי דהן (כפיר דר, 75), דור הלוי (ארמון בן נעים, 53), עוסמן בשירו, רבאז גוצירידזה (אור פישביין, 67).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. יותם רונן
יאללה, לדרבי. שחקני מכבי חיפה חוגגים/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully