וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם הפחים נפסל למשחקים

הפועל חולון תיאלץ למצוא אולם חלופי כבר בשבוע הקרוב, בשל "תנאים תברואתיים בלתי תקינים", לדברי מנהלת הליגה

מנהלת הליגה הודיעה היום (רביעי) ליו"ר הפועל חולון, טובי שוורץ, שעליו לחפש אולם חלופי, מכיוון שאולם הפחים נפסל למשחק בשל תנאים תברואתיים בלתי תקינים. כזכור, לפני קרוב לחודש איימה מנהלת הליגה על ראשי הקבוצה שאם לא תשפץ את האולם תיאלץ לעזוב אותו והיום, כאמור, הגיע הזהרה נוספת.

במכתב שנשלח גם לראש עיריית חולון, מוטי ששון, נכתב: "בהמשך למכתבים שיצא למנכ"לית הקבוצה וראש העיר, הרינו להודיעכם כי עקב התנאים התברואתיים הקשים והבלתי נסבלים, עד כדי סיכון בריאות הציבור, לא נוכל לאפשר לכם להמשיך לארח משחקים במסגרת ליגת ווינר באולמכם הביתי".

"מיותר לציין כי אין אנו מעוניינים לעמוד מול תלונות קשות וצודקות, של אלפי צופים ותוך סיכון בריאות הציבור, בהם גם ילדים ונשים ולפיכך אנו נאלצים לקבל החלטה זו", הסבירה מנהלת הליגה. "צר לנו כי כל המעורבים, כולל עיריית חולון, לא פועלים לשיפור המצב למרות דרישותינו הרבות". המנהלת הבהירה כי היא דורשת ממחזיקת הגביע להודיע לה על אולם חלופי עד ה-1.1.2010, על מנת שחולון תוכל להמשיך ולארח משחקים באולם הנבחר לאחר פגרת החורף. יש לציין שאם בקבוצה יבצעו את התיקונים הנדרשים, הם יוכלו לשוב ולארח באולם הפחים.

איתן לנציאנו, חבר הנהלת הפועל חולון ודובר הקבוצה, מסר בתגובה: "ראש עירית חולון מוטי ששון יקיים ביום שני הקרוב ערב בחסותו, שמטרתו להציל את הפועל חולון. נקווה שבמעמד זה הוא יודיע על שיפוץ האולם, וכמו כן יעזור בהזרמת כמה מאות אלפי שקלים למועדון".

עיריית חולון מסרה בתגובה כי אחריות על האולם מוטלת על מועצת הפועלים של ההסתדרות החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully