וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייג לוין מונה למאמן סקוטלנד

שחקן העבר בן ה-45 יעזוב את תפקידו בדאנדי יונייטד לטובת הנבחרת הלאומית כדי להחליף את ג'ורג' ברלי, שפוטר לפני חודש

למעלה מחודש לאחר שפוטר ג'ורג' ברלי, מצאה היום (רביעי) נבחרת סקוטלנד את מאמנה החדש, בדמות קרייג לוין. כזכור, ברלי פוטר אף שחוזהו אמור היה להמשיך עד 2012, לאור משחקי מוקדמות המונדיאל המאכזבים, וכיום, כאמור, נמצא מחליפו, שיעזוב את קבוצת דאנדי יונייטד על מנת לקבל את הג'וב. על פי התקשורת האנגלית כל פרטי החוזה (לשנתיים וחצי) כבר סוכמו, וחסרה כעת רק החותמת הסופית של התאחדות הכדורגל הסקוטית, דבר שלא מתאפשר ביממה האחרונה עקב תנאי מזג האוויר הקשים במדינה.

יושב ראש דאנדי יונייטד, סטיבן תומפסון, כבר השלים עם העזיבה: "בצער רב אני יכול לאשר שקרייג עוזב אותנו. הוא עשה עבודה נפלאה ומשאיר את המועדון במצב הרבה יותר טוב משהיה כשהגיע אליו. ידענו שהוא יעזוב למועדון גדול יותר, ואנחנו שמחים שהעבודה שהוא עשה כאן הביאה אותו להיות מאמן הנבחרת".

לוין, 45, בילה את שלוש העונות האחרונות שלו בשורות דאנדי יונייטד, והפך אותה מקבוצת תחתית לקבוצת מרכז טבלה ומעלה בליגה הסקוטית. לפני כן אימן שנתיים בלסטר סיטי, שהגיעו אחרי ארבע עונות בהארטס. כששחקן ידע לוין קריירה ענפה, שכללה 329 הופעות במדי הארטס, ו-16 משחקים בינלאומיים במדי הנבחרת.

"עד כמה שזה כבוד גדול לאמן את המדינה שלך, היה לי מאוד קשה לעזוב את דאנדי יונייטד", הודה לוין עצמו. "אני משאיר מאחורי זכרונות נהדרים, שחקנים מצוינים וצוות מקצועי חדש, ויודע שהמועדון נמצא בידיים טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully