וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודסון: "אנחנו מנסים לעשות משהו מיוחד"

מאמן ההוקס היה מרוצה לאחר שקבוצתו השוותה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה. אריק מיינור עבר לאוקלהומה סיטי

הניצחון הלילה (בין שלישי לרביעי) 87:112 על מינסוטה, עזר לאטלנטה הוקס להשוות את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה - 20 נצחונות ו-7 הפסדים. ההוקס קיבלו שישה שחקנים בספרות כפולות, אותם הוביל ג'מאל קרופורד, עם 26 נקודות מהספסל. אחרי בערך שליש עונה, ניתן לקבוע בבירור כי אטלנטה היא הקבוצה הרביעית בטיבה במזרח, ומי יודע - אולי ההמשך יהיה לא פחות מרשים מזה של הקבוצה הגדולה האחרונה של המועדון, זו של דומינק ווילקינס ב-86-87, שהודחה בחצי גמר המזרח.

"אנחנו מנסים לעשות משהו מיוחד", אמר היום מאמן ההוקס, מייק וודסון. "התחלנו עם חבורה של שישה תינוקות לפני שש שנים, ילדים בני 18, 19, 20, והם התבגרו. ההנהלה אפשרה לי להמשיך לאמן את הקבוצה הזאת, הבסיס שלנו המשיך ביחד וזה עושה שינוי גדול".

גם קווין לאב, שהצטיין בצד המפסיד, מיהר להחמיא לחבורה המאוחדת, המחוברת והסימפטית מג'ורג'יה: "זו דוגמא לקבוצה של שחקנים צעירים שמשחקים ביחד. היו להם רגעים גדולים ורגעי משבר, אבל תמיד הם נשארו ביחד. אני מקווה שאוכל להיות חלק מדבר כזה בעצמי בעתיד".

אריק מיינור בת'אנדר

אוקלהומה סיטי ת'אנדר החליטה לשנות במעט את מצבת הרכזים שלה, כשהשיגה הבוקר (רביעי) את אריק מיינור, רכז יוטה, במהלך טרייד עם הג'אז. מיינור, הבחירה ה-20 בדראפט האחרון, מעמיד העונה 5.2 נקודות ו-3.1 אסיסטים למשחק, והוא יחליף כרכז המחליף של הת'אנדר את שון ליבינגסטון, ששוחרר.

"אריק זה שחקן שאהבנו עוד בדראפט. היינו יכולים לרקום עסקה שתביא אותו למועדון שלנו. אנחנו מרגישים שהוא שחקן שיכול לגדול לתוך התפקיד אצלנו", הסביר הג'נרל מנג'ר המוערך, סם פרסטי, את הטרייד. "הוא מתאים לכיוון שלנו, ואנחנו רוצים לתת לו את ההזדמנות".

הצד של הג'אז בעסקה היה כלכלי בעיקרו, כאשר בצוותא למיינור הם הצליחו להעביר את חוזהו של מאט הארפרינג (6.5 מיליון דולר עד תום העונה), שכבר פרש בפועל. "זה מקל באופן משמעותי על מס המותרות שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר של יוטה, קווין אוקונור. "למזלנו, עם דרון וויליאמס ורוני פרייס אנחנו מרגישים שיש לנו עומק בעמדת הרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully