וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך מול המלכים

בפעם שעברה שלברון הגיע לסקרמנטו, זה נגמר ב-51 נקודות. הלילה (05:00) הוא חוזר. כספי מקבל מחמאות ב-ESPN

אחרי הניצחון ההיסטורי והמטורף על שיקגו אמש (בלילה שבין שני ושלישי), תארח הלילה (בין רביעי לחמישי, 05:00, אין שידור) סקרמנטו את קליבלנד בארקו ארינה, ותנסה להמשיך את המומנטום המוצלח גם מול הקאבלירס, שרשמו היסטוריה פרטית וצנועה גם הם, כשהיו לקבוצה הראשונה העונה שמנצחת בפיניקס, קבוצה שנחלה את הפסד הבית האחרון שלה ב-12 במרץ.

עם זאת, הסיפור הגדול של משחקי ליל שני היה, כאמור, סקרמנטו. הקינגס הפכו פיגור 35 הפרש ברבע השלישי לניצחון 103:107 מדהים על הבולס המסכנים, כדי להשלים את אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות הליגה, והמרשים ביותר מאז שיוטה מחקו פיגור 36 נקודות נגד דנבר ב-1996.

הלילה, כאמור, זה כבר יהיה הרבה יותר קשה. לברון ג'יימס היה נראה נחוש מתמיד בניצחון קליבלנד על פיניקס, ובששת משחקי החוץ האחרונים שלו הוא רושם 34 נקודות לערב. בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו, ב-13 במרץ בעונה שעברה, הקאבס נזקקו להארכה כדי לנצח 123:126, במה שהיתה הפעם האחרונה שלברון קלע יותר מ-50 נקודות במשחק (51).

עבור קליבלנד, המשחק הלילה יהיה התחלה של מסע חוץ מאוד לא פשוט, שעשוי להשפיע ישירות על שאיפות, הצהרות ותקוות המועדון. אחרי המשחק ההוא, מול פיניקס, יפגשו הלילה הקאבס את הקינגס בארקו ארינה, ולאחר מכן מחכה להם משחק מתוקשר בסטייפלס סנטר מול הלייקרס בחג המולד, משחק אותו ארצות הברית דואגת לפמפם מתחילת העונה.

"אנחנו מנסים להגיע לפלייאוף", הבהיר שחקן הקינגס, ג'ייסון תומפסון. "אם זו לא המטרה שלך, עדיף שלא תעלה לפרקט. השמיים הם הגבול עבור הקבוצה הזאת", הוסיף הפורוורד. בביתה, סקרמנטו ניצחה עשרה משחקים העונה והפסידה רק שלושה. הלילה, נדע האם המאזן הזה ישתפר גם מול אחת מאריות הליגה.

אגב, בפינתו האחרונה בה מנסה לעקוב אחרי חלוקת הפרסים האישיים בליגה, העמיד פרשן ESPN הבכיר, מוריס ברוקס, את עמרי כספי במקום החמישי לתואר רוקי העונה. "טייריק אוואנס הוא לא הרוקי היחיד של הקינגס שנותן עונה מצוינת עד כה. כספי, הישראלי הראשון ב-NBA, מעמיד 11 נקודות, 4 ריבאונדים וקולע 46 אחוז מחוץ לקשת", הסביר ברוקס. במקום הראשון בדירוג נמצא חברו של כספי לקבוצה, אוואנס, בעוד ברנדון ג'נינגס שני, ג'וני פלין שלישי, וסטפן קרי רביעי. זו הפעם הראשונה שכספי מופיע ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully