וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מתייצב מול פיפ"א

מנג'ר פורטסמות יצא כנגד קיומה של אליפות אפריקה בינואר: "משלמים הרבה כסף לשחקנים שלא נמצאים חודשיים"

לא עברו מספר שבועות מאז נכנס אברהם גרנט לתפקידו כמנג'ר פורטסמות', והישראלי כבר הספיק להביע את דעותיו לגבי מספר נושאים, כגון זהותו של השוער שיעמוד בשערה של נבחרת אנגליה, והיום (שלישי) הפנה גרנט את תשומת ליבו כלפי פיפ"א. לטענתו של גרנט, אליפות אפריקה שתתקיים בחודש ינואר תגזול ממנו ארבעה שחקנים חשובים, ואין בכך כל היגיון.

מדובר בשחקנים ארונה דינדאן (חוף השנהב), קאנו (ניגריה), נדיר בלחאג' וחסן יבדה (אלג'יריה), ולדעתו של המנג'ר הישראלי מישהו חייב לעשות משהו בנדון. "אני אומר זאת שוב, אני לא יודע למה פיפ"א מאפשרת מצב שכזה", אמר גרנט. "אני לא מבין למה הם צריכים לשחק את אליפות אפריקה בינואר, כשהשחקנים יוצאים שבועיים לפני האליפות וצריכים זמן להתאושש ממנה".

הבעיה המרכזית של גרנט ופורטסמות' הוא איסור הבאתם שחקנים נוספים שחל על המועדון, ועזיבתם של ארבעה משחקניו מציב אותו ואת המועדון בעמדה לא פשוטה. "אנחנו משלמים הרבה כסף, במיוחד הקבוצות הגדולות, לשחקנים שלא נמצאים איתנו במשך חודשיים. אני חושב שפיפ"א חייבת לחשוב על כך. קודם כל צריך לשנות את ההרכב, ויתרה מזאת, זה לא פשוט כשהם חוזרים. הם מגיעים ממזג אוויר חם לקור של אנגליה וזה לוקח יותר מכמה ימים לחזור למצבם הרגיל", טוען גרנט.

המנג'ר כבר הצהיר כי ינסה לעכב את עזיבתם של הארבעה עד ל-30 בדצמבר, אז תתמודד פורטסמות' מול ארסנל, אבל יודע כי: "בוודאי נאבד שחקנים כבר אחרי המשחק הבא מול ווסטהאם. ננסה לדבר עם הנבחרות ואולי נצליח להחזיק אותם עד ארסנל, אבל אני לא חושב שהן יסכימו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully